پویش خانواده مهدویت در البرز راه اندازی شد

معاون آموزش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) البرز گفت: شهروندان می توانند با استفاده از هشتگ خانواده مهدویت، در این مسابقه شرکت و برنده جوایز نفیس ما باشند.

سید محسن امینی، معاون آموزش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که برنامه های فرهنگی به صورت غیرحضوری توسط بنیاد در حال اجرا است، گفت: پویش یاد او یا خانواده مهدویت، مسابقه ای است که توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) البرز برای شهروندان این استان درنظر گرفته شده است.

او افزود: شهروندان برای شرکت در این پویش می توانند تصاویر آذین بندی، شعر، داستان، دلنوشته به مناسبت نیمه شعبان و یا ویدئو شعرخوانی و داب اسمش گروه های سرود مهدوی را با #یاد_او یا #خانواده_مهدویت برای ما ارسال کنند و برنده جوایز نفیس ما باشند.

معاون آموزش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز در تشریح اقدامات فرهنگی این بنیاد گفت: پوسترهایی با موضوع دولت کریمه در خصوص بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در زمینه تمدن اسلامی منتشر شده است.

او افزود: اینفوگرافیک هایی درخصوص آسیب شناسی، وظایف منتظران و موارد دیگر د فضای مجازی قرار گرفته است.

امینی گفت: موشن گرافی با موضوع نگاه غرب به مهدویت نیز توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز تولید شده و در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

مسابقه کتابخوانی شرایط ظهور از دیدگاه قرآن کریم را از دیگر برنامه های فرهنگی غیرحضوری این بنیاد معرفی کرد و گفت: این مسابقه با همکاری شهرداری کرج برگزار می شود.

او در تشریح این مسابقه افزود: در پایان کتاب شرایط ظهور از دیدگاه قرآن کریم با تالیف حجت الاسلام والمسلمین قرائتی سوالاتی مطرح شده که شهرندان می توانند با پاسخ دادن به آن در مسابقه ما شرکت کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.