قربانی ۵۰ رأس گوسفند به نیت سلامتی امام زمان (عج) و مدافعان سلامت

همزمان با اعیاد شعبانیه، ۵۰ رأس گوسفند به نیت سلامتی امام زمان (عج)، مدافعان سلامت و بیماران کرونایی، توسط خیران بروجنی ذبح و در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علیرضا خدیوی مسئول قرارگاه جهادی مدافعان سلامت شهرستان بروجن گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه، ۵۰ رأس گوسفند به نیت سلامتی امام زمان (عج)، مدافعان سلامت و بیماران کرونایی در کشتارگاه بروجن ذبح و جهت بسته بندی به اتاق پیش سرد کشتارگاه منتقل شد.

او افزود: خیران و مردم نوع دوست شهرستان بروجن با پیوستن به پویش نذر سلامت مهدوی و مشارکت در جمع آوری بیش از ۸۰۰ میلیون ریال وجه نقد، مقدمات برگزاری این اقدام خداپسندانه را فراهم کردند.

خدیوی با بیان اینکه ۸ قصاب نیز به صورت رایگان وظیفه ذبح گوسفندان را برعهده داشتند، اضافه کرد: گوشت‌های قربانی شده پس از بسته بندی در شرایط بهداشتی، به نیت سلامتی امام زمان (عج)، مدافعان سلامت و بیماران کرونایی در بین یک هزار نیازمند توزیع خواهد شد.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برگزاری اعیاد شعبانیه در قالب برپایی ایستگاه‌های صلواتی، جشن‌های مولودی خوانی و نظائر آن ممنوع است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۱۷:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام انشاالله نذرتون قبول باشه من هم یک کارگرم روزومزد هستم چندماهی هستی بیکارم به من هم از این نذریها و کمک و بسته هی منشعیتی بدید کمک میادنقنه به مانمیدن
آخرین اخبار