افزایش سرقت تجهیزات برق در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: حجم سرقت تجهیزات برق این استان از ابتدای امسال تا ۱۵ فروردین نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

افزایش سرقت تجهیزات برق در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل عوض زاده در دیدار با جانشین انتظامی زاهدان با اشاره به اینکه سرقت‌های انجام شده علاوه‌بر زیانی که به شرکت برق وارد می‌کند موجب هدر رفت سرمایه‌های ملی کشور می‌شود اظهارداشت: خسارات مالی به تجهیزات برقی و زیان دیدن وسایل برقی مشترکان از دیگر آسیب‌های ناشی از سرقت تجهیزات برق است.

او بیان کرد: پلیس انتظامی زاهدان در چند هفته اخیر تعدادی از سارقان و مال خر‌های تجهیزات برق را شناسایی و دستگیر کرده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با تشکر از زحمات کارکنان خدمتگزار نیروی انتظامی گفت: امیدوار هستیم روند شناسایی و دستگیری سارقان تجهیزات برق به ویژه افراد اصلی این گروه‌ها با همت مضاعفی ادامه داشته باشد.

او نقش و همکاری مردم در این بخش را مهم دانست و بیان کرد: مردم در صورت مشاهده افراد مشکوک در ساعات غیر متعارف بویژه در محدوده زمانی ۱۲ بامداد تا پنج صبح که در حال صعود و یا فرود از تیر‌های برق بودند مراتب را سریعا به سامانه ۱۲۱شرکت توزیع برق و یا شماره ۱۱۰ نیروی انتظامی اطلاع دهند.

جانشین فرمانده انتظامی زاهدان نیز گفت: نیروی انتظامی با همکاری شرکت توزیع نیروی برق این شهر مبادرت به ایجاد گشت‌هایی مشترک و بازدید‌های شبانه در سطح شهر کرده است.

حبیب رازدار تصریح کرد: این همکاری و تعامل سبب شده تنها در ۷۲ ساعت اخیر تعدادی سارق و مال خر شناسایی و دستگیر شوند.

او اظهار داشت: امیدواریم این همت و تلاش تا ریشه کن شدن دائم سرقت تجهیزات برق ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار