بسته اخبار حوادث امروز ۲۱ فروردین سال ۹۹؛

دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری / دستگیری سارق سیم برق در جویبار

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۲۱ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز پنجشنبه ۲۱ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۴ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ بلوار کشاورز این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق سیم برق با ۸ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری مرکزی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در این شهرستان اعتراف کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار