مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از توزیع ۳ هزار و ۲۷۹ بسته اقلام بهداشتی بین جامعه ایثارگران به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تاکنون ۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی در شهرستان آبیک، ۲۸۰ بسته در شهرستان تاکستان، ۲۱۰ بسته در شهر محمدیه، ۲۵۵ بسته در شهرستان البرز، ۲ هزار و ۶۰ مورد در شهرستان قزوین و ۲۷۴ بسته در شهرستان بوئین‌زهرا بین جانبازان و ایثارگرانی که جزو گروه‌های پرخطر هستند، توزیع شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: تاکنون همه این بسته‌ها به جامعه هدف بنیاد استان قزوین تحویل داده شده و صد بسته نیز روز شنبه بیست و سوم فروردین ماه توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، اسپری و محلول ضدعفونی‌کننده و دستکش یکبار مصرف بوده است، گفت: در این توزیع، کارکنان در اکیپ‌های تشکیل شده به درب منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران مراجعه کردند و بسته‌های یاد شده را به این عزیزان تحویل دادند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار