ارتش یمن: ائتلاف سعودی آتش‌بس خود را نقض کرد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی آتش‌بس یک‌جانبه خود را نقض کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد: حمله متجاوزان سعودی به مرز‌های جنوبی با پوشش گسترده هوایی همچنان ادامه دارد.

وی گفت: نیرو‌های متجاوز ۵ حمله به مناطق «عسیر، رشاحه و البقع» در نجران  داشته و از بامداد تاکنون در تلاش برای تداوم تجاوزهای خود بوده‌اند.

سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد: این حملات زمینی با پوشش گسترده هوایی از سوی جنگنده‌های سعودی همراه بوده است و بیش از ۱۰ حمله هوایی در جنوب کشور داشته‌اند.

وی تاکید کرد: قهرمانان ارتش و کمیته‌های مردمی به فضل خداوند توانستند با تمامی این حملات مقابله و دشمن متجاوز را ناکام کنند. همچنین خسارت‌های بسیاری به دشمن وارد کرده و شماری از متجاوزان کشته و زخمی شدند.

یحیی سریع اعلام کرد که نیرو‌های مسلح یمن در آمادگی کامل هستند و هر تجاوزی در هر جبهه‌ای از یمن به شکست و نابودی منجر می‌شود.

ائتلاف عربی-آمریکایی پیش از این به صورت یک جانبه اعلام آتش‌بس دو هفته‌ای کرده و در حالی که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پاسخ کوبنده‌ای به تجاوزات اخیر این ائتلاف داده، مقامات ائتلاف سعودی مدعی شدند که این اقدام تنها به علت شیوع ویروس کرونا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار