رقابت تافی‌ها و شیاطین سرخ در جذب ستاره استون ویلا

باشگاه اورتون به تازگی به جمع مشتریان جک گریلیش اضافه شده، اما آن‌ها در این زمینه رقیب ثروتمندی مانند منچستر یونایتد را پیش روی خود می‌بینند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جک گریلیش هافبک تیم فوتبال استون ویلا در رقابت‌های این فصل بازی‌های بسیار خوبی برای تیمش انجام داده و ستاره تیمش بوده است.

عملکرد خوب گریلیش باعث شده تا چند باشگاه انگلیسی خواهان جذب او باشند و به تازگی اورتون هم به جمع باشگاه‌های خواهان او اضافه شده است. تافی‌ها در رقابت با باشگاه متمول منچستر یونایتد کار سختی دارند و به نظر می‌رسد شانس کمتری برای جذب گریلیش داشته باشند.

با این وجود سران باشگاه اورتون از جذب این ستاره ۲۴ ساله ناامید نیستند و اعتقاد دارند به ۲ دلیل می‌توانند او را در نقل و انتقالات تابستانی به گودیسون پارک بیاورند.


بیشتر بخوانید: پوگبا مایل به حضور در رئال است تا یوونتوس


اورتونی‌ها اعتقاد دارند قول همکاری گریلیش با کارلو آنچلوتی و تیمی که او در حال ساختن آن است، باعث می‌شود تا این هافبک گلزن برای بازی در این تیم چراغ سبز نشان دهد.

گریلیش در ۳۱ بازی این فصل، ۹ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است تا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل پریمیر لیگ انگلستان باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار