تعطیلی لیگ اسکاتلند تمدید شد/ مسابقات تا اواخر خردادماه برگزار نمی‌شود

با تصمیم اتحادیه فوتبال اسکاتلند، لیگ این کشور تا اواخر خردادماه برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ فوتبال اسکاتلند که به دلیل نگرانی از انتشار گسترده‌تر ویروس کرونا تعطیل شده بود، تعلیق آن تا ۲۱ خرداد ماه تمدید شد.  

 پیش از این لیگ اسکاتلند تا ۱۱ اردیبهشت ماه تعطیل شده بود، اما به دلیل نگرانی از انتشار گسترده‌تر کرونا به وسیله برگزاری مسابقات فوتبال، لیگ تا ۲۱ خردادماه به تعویق افتاد.  

 لیگ اسکاتلند همزمان با لیگ برتر انگلستان  در ۲۳ اسفندماه به حالت تعلیق درآمد. راد پتری رئیس اتحادیه فوتبال اسکاتلند با دفاع از این تصمیم اعلام کرد برگزار نشدن بازی‌ها در این مقطع به سلامت جامعه کمک می‌کند و به باشگاه‌ها این فرصت را می‌دهد تا بتوانند اوضاع مالی خود را ساماندهی کنند.


بیشتر بخوانید: تاریخ‌های شروع لالیگا فاش شد


رئیس اتحادیه فوتبال اسکاتلند در این باره اظهار داشت: باید به مقررات محدود کننده‌ای که دولت تعیین کرده پایبند باشیم. محدودیت‌های تعیین شده برای حفظ جان انسان‌ها است و هیچ دلیل برای برگزاری زودهنگام بازی‌ها وجود ندارد.  

پتری در ادامه گفت: دلیل تعلیق بازی‌ها تا ۲ ماه آینده این است که امنیت و سلامتی بازیکنان کارمندان و هواداران حفظ شود و باشگاه‌ها نیز برای کاهش هزینه‌ها و ساماندهی اوضاع مالی گام بردارند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار