۲ نفر از نیرو‌های الحشد الشعبی عراق در حمله تروریستی داعش به شهرکی در استان صلاح الدین به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، یک منبع امنیتی عراقی که خواست نامش نشود اعلام کرد عناصر گروهک تروریستی داعش در حمله به شهرک طوزخرماتو در استان صلاح الدین عراق ۲ نفر از نیرو‌های بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) را به شهادت رسانده و چند نفر دیگر را زخمی کردند.

این منبع گفت عناصر مسلح وابسته به گروه داعش به مراکز ایست و بازرسی نیرو‌های الحشد الشعبی در شهرک ترکمان نشین طوزخرماتو در غرب استان صلاح الدین حمله کردند.

به گفته این منبع امنیتی عناصر داعش ابتدا اقدام به شلیک چند خمپاره به طرف مراکز ایست و بازرسی نیرو‌های الحشد الشعبی درشهرک طوزخرماتو و سپس حمله مسلحانه به آنجا کردند.

این منبع امنیتی عراقی افزود نیرو‌های الحشد الشعبی هم به حمله تروریست‌های داعش پاسخ دادند که به هلاکت ۲ نفر از عناصر این گروه تروریستی منجر شد.

پیش از این اما قاسم مصلح، فرمانده عملیات الانبار الحشد الشعبی از بازداشت یکی از سرکردگان مهم گروه تروریستی داعش خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وطنم
۱۱:۳۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
اینا چرا تموم نمیشن؟
آخرین اخبار