آخرین خبرها درباره همه‌گیری جهانی کرونا/ از ثبت ۱۷۸۳ فوت در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا تا شناسایی اولین ابتلا در یمن

آخرین تحولات شیوع کرونا در کشور‌های جهان را در این خبر بخوانید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به استناد جدیدترین آمار منتشره در پایگاه «worldometer»، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از یک میلیون و ۶۰۴ هزار نفر رسیده است. بر اساس این آمار، بیش از ۹۵ هزار نفر در جهان نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین خبرها درباره همه‌گیری جهانی کرونا/ ثبت ۱۷۸۳ فوت در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا

آمریکا با ۱۶ هزار و ۶۹۷ مورد فوتی و ۴۶۸ هزار و ۸۸۷ مبتلا در صدر کشور‌ها به لحاظ تعداد موارد ابتلا به کرونا قرار دارد. شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از دانشگاه جانز هاپکینز، از ثبت ۱۷۸۳ مورد فوت بر اثر کرونا در آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

با ظهور نشانه‌های کاسته شدن از شدت همه‌گیری ویروس کرونا در اسپانیا و ایتالیا، دو کشور اروپایی که بیشترین آسیب را دیده بودند، حالا انگلیس به سمت شدیدترین مرحله شیوع این بیماری پیش می‌رود.

جدیدترین خبرها درباره شیوع جهانی ویروس کرونا را در ادامه بخوانید:

افزایش شمار جان باختگان کرونا در فرانسه به بیش از ۱۳ هزار نفر

ژروم سالومون، مدیرکل سلامت وزارت بهداشت فرانسه در یک نشست خبری گفت: با افزایش ۷ هزار و ۱۲۰ فرد جدید آلوده به ویروس کرونا طی یک شبانه روز گذشته، آمار مبتلایان فرانسه در مجموع به ۱۲۴ هزار و ۸۶۹ نفر رسیده است.

ژروم سالومون افزود: همچنین با فوت ۹۸۷ نفر در ۲۴ ساعت اخیر، مجموع درگذشتگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در فرانسه به ۱۳ هزار و ۱۹۷ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
شمار قربانیان کرونا در جهان از ۱۰۰ هزار نفر فراتر رفت

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد شمار قربانیان این ویروس به ۱۰۰ هزار و ۴۵۰ نفر رسیده و یک میلیون و ۶۶۶ هزار و ۸۹۱ نفر دیگر نیز به آن مبتلا هستند.

تاکنون ۳۶۹ هزار و ۹۶۴ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سطح جهان نیز بهبود یافته‌اند.

۴ سال پیش
شمار جان باختگان کرونا در آمریکا از ۱۷ هزار نفر گذشت

تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا هم اکنون در جایگاه دوم در بین کشور‌های جهان قرار دارد.

فقط آمار جان باختگان ایتالیا بیشتر از آمریکاست به طوری که مرگ ۱۸ هزار و ۲۷۹ نفر روز پنجشنبه در ایتالیا گزارش شد در حالیکه شمار جان باختگان ناشی از ابتلا به این ویروس در آمریکا به ۱۷ هزار نفر رسیده است.

۴ سال پیش
مبتلا شدن ۴۴۷ نفر از پرسنل ناو آمریکایی به کرونا

آزمایش کرونای ۴۴۷ نفر از ناو هواپیمابر روزولت آمریکا مثبت اعلام شده و ۳ هزار و ۱۵۵ نفر از پرسنل این ناو به جزیره گوام منتقل شده‌اند.

۴ سال پیش
۹۸ نفر دیگر در ترکیه به خاطر کرونا جان‌‎باختند

با جان باختن ۹۸ نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ترکیه، تعداد قربانیان در این کشور از هزار نفر فراتر رفت و به ۱۰۰۶ نفر رسید.

۴ سال پیش
افتتاح بیمارستان شهید ابومهدی المهندس در کربلا

فالح الفیاض، رئیس نیروهای بسیج مردمی عراق در جریان افتتاح بیمارستان شهید ابومهدی المهندس در استان کربلا که برای بیماران کرونایی احداث شده است، تاکید کرد که الحشد الشعبی به مشارکت در عملیات مبارزه با شیوع ویروس کرونا در عراق ادامه خواهد داد و با آرمان‌های فرماندهان شهید الحشد برای ادامه راه آن‌ها تجدید پیمان می‌کند.

۴ سال پیش
۵۷۰ نفر دیگر در ایتالیا جان باختند

با جان باختن ۵۷۰ نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان در این کشور به ۱۸ هزار و ۸۴۹ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش
سازمان جهانی بهداشت از شمار بالای ابتلای کادر درمان به کرونا ابراز نگرانی کرد

سازمان جهانی بهداشت در حساب توئیتری این سازمان نوشت دکتر تدروس آهانوم، مدیرکل این سازمان در نشت خبری روزانه خود گفت: ما به طور ویژه، نگران گزارش‌های موجود در زمینه تعداد زیادی ابتلاء به ویروس کرونادر میان کادر درمان هستیم. بطوریکه در بعضی از کشور‌ها گزارش‌ها از ابتلای حدود ۱۰٪ از کادر درمان به این ویروس حکایت دارد که این روند نگران کننده است.

۴ سال پیش
نماینده پارلمان صهیونیستی: کرونا تمام می‌شود اما تبعیض نژادی اسرائیل تمام نمی‌شود

سامی ابوشحاده، نماینده عرب پارلمان اسرائیل با ابراز نگرانی از واقعی نبودن آمار وزارت بهداشت اسرائیل از مبتلایان به تبعیض نژادی نظام‌مند در برخورد با فلسطینیان در قضیه مبارزه با کرونا اعتراض کرد.

رئیس کمیته فرعی کنست ویژه مبارزه با کرونا در جامعه عربی رژیم صهیونیستی افزود: بیماری کرونا یک پدیده گذراست هر چقدر هم که طول بکشد، اما ویروس نژادپرستی در اسرائیل از دهه‌ها قبل شروع شده و معلوم نیست که چه زمانی تمام خواهد شد.

سامی ابوشحاده اذعان کرد: امکانات کافی برای انجام معاینات در شهرک‌های صهیونیستی وجود ندارد و احتمال گسترش ویروس کرونا خطرناک‌تر و بزرگ‌تر است.

۴ سال پیش

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن از ۶ هزار نفر عبور کرد.

با ثبت هزار و ۳۳۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در هلند، شمار کل مبتلایان به این بیماری به ۲۳ هزار و ۹۷ تن رسید.

۴ سال پیش
جان‌باختن ۸۶۶ انگلیسی در پی کرونا در ۲۴ ساعت اخیر

۹۵۳ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در انگلیس و ولز و ایرلند جان خود را از دست داده‌اند که ۸۶۶ نفر از آن‌ها در خود انگلیس هستند. با احتساب این تعداد، آمار کلی جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا تاکنون به ۸۱۱۴ نفر رسیده است.

این در حالی است که منابع بهداشتی انگلیس پیش‌بینی کردند که شیوع ویروس کرونا در این کشور طی ده روز آینده سیر صعودی خواهد داشت.

تاکنون بیش از ۶۵ هزار انگلیسی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

۴ سال پیش
اندیشکده کاتو: آمریکا تجهیزات پزشکی سایر کشورها را می‌رباید

کریس ادواردز یکی از مدیران اندیشکده آمریکایی کاتو طی گزارشی اعتراف کرد که آمریکا تجهیزات پزشکی سایر کشورها را می‌دزدد.

کاتو این اقدام آمریکا را غیرانسانی خوانده است.

۴ سال پیش

نظامیان و نیرو‌های پلیس اندونزی در اجرای مقررات سختگیرانه برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در خیابان‌های جاکارتا، پایتخت این کشور مستقر شده‌اند.

۴ سال پیش
سی‌ان‌ان: زندان شیکاگو یکی از کانون‌های شیوع کرونا در آمریکاست

خبرگزاری سی‌ان‌ان آمریکا گزارش داد بیشترین میزان شیوع ویروس کرونا در آمریکا آن‌هم در مکان‌های پرازدحام، پس از بیمارستان‌ها متعلق به زندان شیکاگو است.

حداقل ۲۷۶ نفر از زندانیان این مرکز و همچنین ۱۷۲ نفر از کارمندان این زندان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و یکی از این زندانیان بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده است.

۴ سال پیش
ابتلای ۵۰ نفر از کارکنان ناو هواپیمابر شارل‌دوگل فرانسه به کرونا

وزارت دفاع فرانسه با اعلام ابتلای ۵۰ نفر از کارکنان ناو هواپیمابر شارل‌دوگل به ویروس کرونا اعلام کرد ماموریت این ناو به همین دلیل متوقف شده و به فرانسه باز خواهد گشت.

گفتنی است، ناو شارل دوگل تنها ناو فرانسوی است که در آب‌های آزاد مشغول انجام ماموریت بود.

۴ سال پیش

ویروس کرونا در هند جان ۲۰۶ نفر از شهروندان این کشور را گرفته است.

۴ سال پیش

مقامات بهداشتی بوسنی هرزگوبین اعلام کردند ۸۸۵ نفر در این کشور به ویروس مبتلا شده اند و شمار تلفات کرونا در این کشور به ۳۶ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت سوئیس از ثبت ۷۳۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. درنتیجه شمار کل مبتلایان به ۲۴ هزار و ۳۰۸ تن رسید.

تاکنون ۸۰۵ نفر در اثر ابتلا به کرونا در سوئیس جان باختند.

۴ سال پیش

دولت کانادا اعلام کرد تعداد کل مبتلایان به کرونا در این کشور ۲۰ هزار و ۴۸۸ نفر رسیده است، در مجموع ۵۰۹ نفر از بیمارن کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.

۴ سال پیش

با ثبت ۲۱۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در اندونزی، شمار کل مبتلایان به ۳ هزار ۵۱۲ نفر رسید. مالزی محدودیت‌های رفت آمدی را به دلیل شیوع کرونا تا ۲۸ آوریل تمدید کرد.

۴ سال پیش
تمدید وضع اضطراری در قزاقستان

قزاقستان روز جمعه از تمدید وضع اضطراری وضع شده در پی شیوع ویروس کرونا در این کشور تا پایان ماه جاری میلادی خبر داد. مرکز اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور این کشور با اعلام این مطلب یادآور شد که این کشور هنوز به پیک شیوع ویروس کرونا نرسیده است.

قرنطینه و وضع محدودیت های تردد که مسدود شدن خروجی شهرهای بزرگ و استان‌ها و نیز تعطیلی شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری در این کشور را به همراه داشت قرار بود تا پانزدهم ماه آوریل ادامه داشته باشد.

تاکنون ۸۰۲ مورد ابتلا به ویروس کرونا و ۹ مورد مرگ ناشی از بیماری کووید ۱۹ در قزاقستان به ثبت رسیده است.

۴ سال پیش

بر اساس آمار ارائه شده از سوی منابع مطلع ۴۹۶ نفر ظرف بیست و چهار ساعت گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بلژیک جان باخته‌اند. با احتساب آمار جدید شمار کل قربانیان بیماری کووید ۱۹ در بلژیک تا ظهر روز جمعه دهم آوریل به ۳ هزار و ۱۹ نفر افزایش یافته است.

به موجب این گزارش، ۱۶۸۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا نیز طی دوره زمانی یاد شده در بلژیک ثبت شده است. بدین ترتیب تاکنون ۲۶ هزار و ۶۶۷ نفر در این کشور به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

۴ سال پیش
آخرین آمار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۹۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۸۱۹۲ نفر رسید.

بر اساس اعلام این سخنگو، در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع تاکنون ۴۲۳۲ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده‌اند.

۴ سال پیش
قرنطینه در ایتالیا تمدید شد

دولت ایتالیا تصمیم دارد محدودیت‌های اعمال شده در دوران قرنطینه عمومی را تا سوم ماه مه تمدید کند. این محدودیت‌ها قرار بود تا سیزدهم آوریل ادامه داشته باشد.

گفته می‌شود دولت ایتالیا در نظر دارد برخی محدودیت‌ها در خصوص فعالیت‌های غیر ضروری به خصوص برای کتاب فروشی‌ها،‌ فروشگاه های لوازم تحریر،‌ مغازه‌هایی که پوشاک نوزادان را ارئه می دهند و چند شرک تولید کننده ماشین آلات کشاورزی را در دوره جدید قرنطینه بردارد.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت اربیل در اقلیم کردستان عراق از مشاهده ۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در این استان خبر داد.

وزارت بهداشت اربیل در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار السومریه نیوز قرار گرفته اعلام کرد: «نتایج آزمایش ۹ نفر دیگر شامل شش زن و سه مرد در اربیل مثبت اعلام شده است».

در این بیانیه آمده است: «هفت نفر از مبتلایان کسانی هستند که چند روز پیش در مجلس عزا در استان شرکت کرده بودند».

۴ سال پیش

بر اساس آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سوئیس، شمار مبتلایان در این کشور به ۲۴ هزار و ۵۱ نفر رسیده است.

تاکنون ۹۴۸ نفر در سوئیس بر اثر ابتلای به این ویروس جان باختند و حدود ده هزار و ششصد بیمار نیز در این کشور بهبود یافته‌اند.

۴ سال پیش

مقررات منع رفت و آمد در همه شهر‌های سوریه از ساعت ۶ عصر تا ۶ صبح برقرار است. این محدودیت شامل فعالیت‌هایی که از مقررات منع رفت و آمد مستنثی شده بودند‏، نمی‌شود و فعالیت موسسات خدماتی و بهداشتی‏، بخش‌های تولیدی، بخش‌های تامین نیاز‌های اساسی شهروندان‏، خودرو‌های حامل مواد غذایی و سوخت همچنان ادامه دارد.

۴ سال پیش
افزایش آمار مبتلایان در روسیه

 روسیه از یک هزار و ۷۸۶ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور خبر داد.

۱۳ مرکز عملیات روسی مبارزه با کرونا اعلام کرد با مرگ ۱۸ نفر دیگر در روسیه، شمار جان باختگان در این کشور به ۹۴ نفر رسید. شمار مبتلایان نیز با هزار و ۷۸۶ مورد جدید به یازده هزار و ۹۱۷ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

کرونا مسلمانان روهینگا را در منطقه کاکس بازار بنگلادش در قرنطینه کامل قرار داد. مقامات بنگلادش‏ منطقه کاکس بازار‏ را قرنطینه کامل قرار دادند. در این منطقه حدود یک میلیون مسلمان روهینگا در بزرگترین اردوگاه پناهجویان جهان ساکن هستند.

۴ سال پیش

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اتریش از مرز سیزده هزار نفر گذشت.

وزارت بهداشت اتریش صبح امروز با ارائه آمار جدید مبتلایان به ویروس کرونا اعلام کرد: تا امروز ۱۳ هزار و ۲۷۱ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند.

همچنین شمار قربانیان ویروس کرونا در اتریش به ۲۹۵ نفر رسیده است. در اتریش تا امروز ۱۲۶هزار و ۲۸۷ تست انجام گرفته است. بیشترین آمار مبتلایان همچنان به استان تیرول با ۳ هزار و ۴۵ بیمار تعلق دارد.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت تایون از شناسایی ۳۸۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. تاکنون ۶ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس در تایوان جان باخته‌اند.

۴ سال پیش
سوریه ۱۹ مورد آلودگی به کرونا را ثبت کرد

به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از ریانووستی، روسیه اعلام کرد دولت سوریه ۱۹ مورد آلودگی به ویروس کرونا را در این کشور ثبت کرد.

۴ سال پیش
۳ هزار و ۳۰۰ مبتلا به کرونا در عربستان

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم‏، وزارت بهداشت عربستان از ثبت ۳۵۵ مورد جدید ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد که با احتساب این تعداد‏، آمار مبتلایان به این بیماری به سه هزار و ۳۰۰ نفر رسید و ۴۴ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

۴ سال پیش
ناقضان ممنوعیت خروج از خانه در ترکیه جریمه شدند

به گزارش پایگاه اینترنتی تی آر تی ترکیه، بر اساس اعلام استانداری آنتالیا ۱۹۷ نفر که ممنوعیت خروج از خانه را نقض و یا طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده بودند، در مجموع به پرداخت ۱۹۶ هزار و ۵۲۲ لیره ترک جریمه محکوم شدند.

دولت ترکیه در چارچوب تدابیر مقابله با کرونا خروج افراد بالای ۶۵ سال و کمتر از ۲۰ سال را از خانه ممنوع کرده است.

۴ سال پیش
تایید ۱۱۳ هزار و ۵۲۵ مورد آلودگی به ویروس کرونا در آلمان

به گزارش خبرگزاری رویترز، موسسه روبرت کخ آلمان اعلام کرد ۱۱۳ هزار و ۵۲۵ مورد تایید شده آلودگی به ویروس کرونا در این کشور وجود دارد و شمار جان باختگان بر اثر این بیماری در آلمان به دو هزار و ۳۷۳ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
موارد ابتلا در کانون کرونا در کره جنوبی به صفر رسید

شهر دائگو در کره جنوبی که زمانی کانون اصلی ویروس کرونا در خارج از چین بود، روز جمعه برای اولین بار از اواخر فوریه گزارش داد که هیچ مورد جدیدی از آلودگی وجود ندارد.

تا به امروز ابتلای بیش از ۶۸۰۰ نفر در دائگو تأیید شده که بیش از نیمی از کل موارد ابتلا یعنی ۱۰۴۵۰ در کره جنوبی است.

۴ سال پیش
شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونا در یمن

یمن اعلام کرد اولین مورد ابتلا به کرونا در این کشور در استان «حضرموت» شناسایی شده است.

۴ سال پیش
قرنطینه خانگی در میشیگان سه هفته دیگر تمدید شد

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، فرماندار میشیگان برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، دستور قرنطینه خانگی را صادر کرده بود. وی ساعتی پیش اعلام کرد مقررات قرنطینه خانگی تا سی ام ماه آوریل (بیست روز دیگر) تمدید می‌شود.

شمار جان باختگان کرونا در ایالت میشیگان به سرعت در حال افزایش است. بر اساس جدیدترین آمار، تاکنون بیش از یک هزار نفر در این ایالت به علت آلودگی به ویروس کرونا جان باخته‌اند.

۴ سال پیش
شمار جان‌باختگان کرونا در ترکیه به ۹۰۸ نفر رسید

به گزارش روزنامه ملی گازته، فخر الدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر ۹۶ نفر دیگر مبتلا به ویروس کرونا فوت و ۴۰۵۶ نفر نیز شناسایی شدند. تعداد کل افراد مبتلا به ویروس کووید-۱۹، به ۴۲ هزار و ۲۸۲ نفر و تعداد افراد فوت شده به ۹۰۸ نفر رسید.

به گفته وی، هزار و ۵۵۲ نفر تحت مراقبت‌های شدید و هزار و ۱۷ نفر نیز زیر دستگاه تنفس و در آی سی یو قرار دارند. تعداد افراد تست شده نیز ۲۷۶ هزار و ۳۳۸ نفر هستند. دو هزار و ۱۴۲ نفر هم بهبود یافتند.

وزیر بهداشت ترکیه افزود روزانه ۳۰ هزار نفر تست می‌شوند. وی تاکید کرد تنها راه مبارزه با شیوع کرونا ماندن در خانه و کاهش تماس بین افراد و رعایت فاصله اجتماعی است.

۴ سال پیش
بیش از ۴۰۰ مبتلا به کووید-۱۹ تنها در یکی از زندان‌های آمریکا
به گزارش شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، شیوع بیماری کووید-۱۹ در زندان‌های آمریکا به مشکلی جدی تبدیل شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد فقط در یک زندان در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی، نتیجه تست کرونای بیش از چهارصد نفر مثبت بوده است.
 
این زندان به معروفترین مرکز آمریکا از نظر تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ خارج از شبکه بهداشتی و درمانی این کشور تبدیل شده است.
۴ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۲۳:۴۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
تو اینکه این ویروس رو چینی های بی وجدان درست کردند هیچ شکی نیست ولی من فکر میکنم ایران هم یه داستانی این وسط داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
همه کشورهای درگیر شهرها رو قرنطینه کردن و محدودیت رفت و آمد وضع کردن به جز ما. مطمئن باشید تا یه ماه دیگه که کرونا رو مهار کردن ما هنوز درگیریم و آقای روحانی داره از مردم خواهش میکنه از دستاشون رو بشورن.
Iran (Islamic Republic of)
ناصرافغان
۱۵:۰۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
به امید نابودی کامل آمریکای بی شرف وخبیث وهمچنان نابودی کامل انگلیس زورگو وقلدر خداوندج تمام کشورهای فقیر رو نجات بده
Germany
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
شما تشریف ببرید افغانستان و در آنجا با آمریکا مبارزه کنید.
از کیسه خلیفه حاتم بخشی نکنید.
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
انشالل کروناه بگیردت ناصرافغان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
ما که خواهان مرگ مردم آمریکا به هر علتی نیستیم ولی انشالله مثله شوروی سابق از هم بپاشد تا مردم جهان یک نفس راحت از دسته این حکومت تروریستی بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
من موندم هندیا خیلی تمیزن یا ما و ایتالیاییا و... اصلا بهداشتو رعایت نمیکنیم
آمار هندیا در ابتلا خیلی پایینه
Switzerland
سید فروزان
۲۰:۰۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
عزیز ، هند بدون کرونا روزی چند هزار مرده دارد بخاطر گشنگی ، لوازم بهداشتی هم که هیچ ، منتظر باشیم که چند ملیون هندی از گرسنگی بمیرند .کرونا که شوخی است برایشان ، خیلی از این بیچارهها در خیابان میخوابند چون سقفی ندارند و در روز هم با یک وعده غذا بسر میکنند
Iran (Islamic Republic of)
Masoud
۱۳:۰۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
ببخشيد ما نسبت به جهان برتري خاصي داريم ؟؟؟ چكار آمار ما انقدر متفاوت !!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
ای کاش دارویی برای از بین بردنش کشف میشد
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
کرونا
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۵۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
ان شائ الله کرونا دولت تروریست آمریکا را نابود میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
خجالت بکش این دیگه چه حرفیه
آرزوی مرگ برای دیگران { حتی حیوانات } از گناهان بزرگ در اسلام هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
کرونا کار چینی ها بود به آمریکا چیکار داری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
اگه ما هم مثل آمریکایی ها فکرکنیم و مرگ دیگران رو بخواهیم دیگه چه فرقی با اونا داریم ما مسلمانیم و انسان دوست(البته مخلص شما عزیز هم هستم)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
دسمال کش های امریکای خودشون رو نشون دادن
آخرین اخبار