مراجعه ۷۲ بیمار به مرکز بیماران حاد تنفسی روانسر

پزشک بیماری کرونا روانسر گفت : از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته که مرکز ۱۶ ساعته بیماران حاد تنفسی در این شهرستان راه اندازی شده تاکنون، ۷۲ بیمار به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مژده فتاحی زاده گفت: بعد از انجام آزمایشات و رادیولوژی ریه این تعداد بیمار، ۱۸ مورد مشکوک به کرونا تشخیص داده شد که از این موارد نیز نمونه نازوفارنکس برای تشخیص بهتر بیماری انجام گرفت که جواب تمامی تست ها توسط استان خوشبختانه منفی اعلام شده و برای اطمینان بیشتر علاوه بر انجام تست pcr، بیماران مشکوک برای انجام سی تی اسکن به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

پزشک فوکال پوینت بیماری کرونا در روانسر ادامه داد: کادر بهداشت و درمان این شهرستان ضمن در نظر گرفتن احتمالات، نسبت به آموزش و توصیه های مراقبتی به افراد مشکوک اقدام کرده اند و این افراد پس از قرار گرفتن در ایزوله‌ خانگی وضعیت آنها روزانه پیگیری می شود که تا کنون هیچ کدام از موارد تشدید علایم را نداشته اند.

 محمدسعید سریری افزود: ۲ تیم واکنش سریع در این شهرستان برای مواجه با بیماران کرونایی تشکیل شده و یک دستگاه آمبولانس ایزوله نیز برای انتقال و جابجایی بیماران احتمالی در نظر گرفته شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار