شاه ملک‌پور: سلامتی بازیکنان مهم‌تر از مسابقات است

بازیکن تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی گفت: سلامتی بازیکنان از برگزاری ادامه مسابقات لیگ مهم‌تر است.

شاه ملک پور: سلامتی بازیکنان مهم‌تر از مسابقات استهاجر شاه ملک‌پور بازیکن تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بانوان فوتبالیست در این روز‌های قرنطینه در خانه‌هایشان تمرین می‌کنند. خوشبختانه بازیکنان تیم ملوان ساکن شهر‌های شمالی هستند و خانه‌هایشان حیاط‌دار است و راحت‌تر می‌توانند تمریناتشان را دنبال کنند.

او افزود: اعظم غلامی سرمربی تیم ملوان به ما تمریناتی داده است که آن‌ها را انجام می‌دهیم و تمرینات بدنسازی را طبق دستورالعمل‌های مربی بدنساز تیم  پیش می‌رویم. متاسفانه تمرینات انفرادی بازده بالای تمرینات تیمی را ندارد و فقط در حدی است که بدنمان را در حالت آماده حفظ کند و دچار افت شدید نشویم.

شاه ملک‌پور تصریح کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا فکر نمی‌کنم که لیگ بانوان را دوباره ادامه دهند و برای همگان این موضوع مشخص است که ارزش سلامتی بازیکنان مهم‌تر از ادامه رقابت‌ها است. اگر با همین نتایج مسابقات را لغو کنند و شهرداری بم قهرمان شود، به نظرم بهتر است و آسیب کمتری دارد.

بازیکن تیم ملوان در ادامه گفت: اگر قرار باشد لیگ را برگزار کنند باید چند هفته قبل از شروع مسابقات، تیم‌ها تمرینات گروهی خود را از سر بگیرند که خودش امری خطر آفرین است و سلامتی ارزش بیشتری برای انسان‌ها دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.