اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از مردم خواست به شایعات مطرح شده درباره نحوه پرداخت وام یک میلیون تومانی توجه نکنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اعلام کرد: به دنبال اعلام خبر ثبت نام وام یک میلیون تومانی، مطالبی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر اینکه برای ثبت درخواست خود، به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و درگاه‌های اینترنتی مربوط به این وزارتخانه مراجعه شود، به اطلاع می‌رساند همان‌گونه که در اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه منتشر شده در  ۲۰ فروردین آمده است؛ هنوز نحوه، زمان بندی و نشانی هیچ درگاهی برای انجام اقدام‌های لازم برای متقاضیان این تسهیلات نهایی و اعلام نشده است.

در این اطلاعیه از مردم خواسته شده است، ضمن پرهیز از توجه به اخبار ساختگی، جعلی و شایعه پراکنی‌ها، اخبار و اطلاعیه‌ها در این خصوص را فقط از منابع و پایگاه اطلاع رسانی رسمی این وزارتخانه دنبال کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
باعرض سلام شمااگر می خواهید به یارانه بگیرها وام پرداخت کنید پس چرا باید ثبت نام کنند..همانطور که یارانه پرداخت میکند هربرج قسط وام را کم کنید.