توزیع غذای حضرتی بین مدافعان سلامت محلات

خادمیاران آستان قدس رضوی غذا‌های حضرتی را بین مدافعان سلامت شهرستان محلات توزیع کردند.

توزیع غذای حضرتی بین مدافعان سلامت محلاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف خادمیاران آستان قدس رضوی شهرستان محلات با جمع آوری کمک‌های مردمی و خیرین اقدام به طبخ ۳۰۰ پرس غذای گرم با رعایت نکات بهداشتی بین مدافعان سلامت شهرستان توزیع کردند.

خادمیاران آستان قدس رضوی شهرستان محلات این غذا‌ها را به همراه بسته تبرکی آستان قدس رضوی و شاخه گل بین نیروی درمانی بیمارستان امام خمینی شهرستان محلات توزیع و از آن‌ها قدردانی کردند.

حجت الاسلام ربانی امام جمعه شهرستان محلات در جریان این کار نیک در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری گفت: در بین ملت ما واقعاً یک حرکت جهادی به وجود آمده که به هیچ وجه قابل قیاس با کشور‌هایی که ادعای پیشرفت، تمدن و حقوق بشر را می‌کنند نیست.

حجت الاسلام ربانی افزود: ملت ما با بهره گیری از آموزه‌های مکتب اهل بیت علیه السلام و سیره اهل بیت واقعاً نشان دادند که چه راه نورانی را پیش روی خود دارند.

او اضافه کرد: قطعا، خدمات بزرگی را که ملت بزرگ ایران انجام داده‌اند با ارزش است و در این جا از تلاش خودجوش مردم و همچنین تلاش و زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت در این شرایط حساس کشور قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه محلات با تاکید بر رعایت دستورات بهداشتی در این شرایط گفت: وقتی مسئولان تصمیماتی می‌گیرند لازم است که همه ملت و آحاد مردم همراهی و کمک کنند تا با اتحاد و همدلی بتوانیم مشکلی را که برای ملت و بشر ایجاد شده به زودی شکست دهیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.