زمان و ساعت فعالیت اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این استان از شنبه ۲۳ فروردین تابع مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری گفت: فعالیت ادارات در این استان نیز طبق مصوبات ملی ستاد مبارزه با کرونا از ۲۳ فروردین ماه با حضور دو سوم کارمندان هر اداره و دستگاه اجرایی ادامه پیدا می‌کند.

او اضافه کرد: ساعت کار اداری نیز طبق تصمیم ستاد از ۷ صبح تا ۱۴ است البته با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان هر گونه تغییر ساعت کاری متعاقبا اعلام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان افزود: واحد‌های خدماتی و تولیدی کم ریسک می‌توانند از ۲۳ فروردین ماه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و درمان، فعالیت خود را از سر بگیرند.

جعفری یادآور شد: صنوف و واحد‌های پرریسک که موجب تجمع بیشتر افراد می‌شوند، کماکان تا ۳۰ فروردین تعطیل خواهند بود، اما واحد‌ها و صنوفی که خدمات رسانی ضروری را به مردم باید انجام دهند با نظارت سازمان صمت و اتاق اصناف باید فعال باشند.

او تاکید کرد: این تصمیمات در راستای عمل به طرح فاصله گذاری هوشمند و ارتقای سطح سلامت کارکنان، مردم و ارباب رجوع در ادارات و دستگاه‌های دولتی اتخاذ شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.