پلیس دستان مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه در اندیمشک را بست

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: یک باب گاراژ ضایعاتی در این شهرستان پلمب و مالخر حرفه‌ای و دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از او کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ این شهرستان با کار اطلاعاتی از فعالیت‌های غیرقانونی و خرید اموال مسروقه از سوی مالک یک باب انبار ضایعاتی مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم، مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله؛ ۵ عدد باطری خودرو، ۹۰۰ متر سیم برق هوایی، ۵۰ متر کابل برق فشار قوی، (۲ دستگاه میکروسکوپ آزمایشگاهی، ۲ دستگاه ترازوی آزمایشگاهی و یک دستگاه کپی مطعلق به اداره آموزش و پرورش)، یک دستگاه ضبط پخش خودرو، یک دستگاه پمپ آب به همراه اتومات، یک عدد کنتور آب، ۲ عدد جعبه تقسیم مخابرات، ۲ دستگاه دوچرخه سرقتی، ۹ شعله چراغ روشنایی معابر و پارک‌ها و اموال دیگری کشف شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند تصریح کرد: در همین رابطه یک باب گاراژ ضایعاتی پلمب،۲ دستگاه خودرو پژو، یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری همدستان متهم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی اندیمشک ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شهرستان داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.