ممنوعیت تمرین تیم‌های ایتالیایی باز هم تمدید شد

رئیس کمیته المپیک ایتالیا اعلام کرد که ممنوعیت تمرین برای باشگاه‌های ایتالیایی حداقل تا پایان ماه جاری تمدید خواهد شد.

ممنوعیت تمرین تیم‌های ایتالیایی باز هم تمدید شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جیوانی مالاگو رئیس کمیته المپیک ایتالیا اعلام کرده است که منع تمرین برای باشگاه‌های ایتالیایی حداقل تا ۲۷ آوریل (۱۷ روز دیگر) تمدید خواهد شد.
این در حالی است که این ممنوعیت قرار بود ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین) به پایان برسد.
رقابت‌های سری آ اولین لیگ معتبر اروپایی بود که بخاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شد. باشگاه‌های ایتالیایی یک ماه است که بخاطر تصمیم دولت ایتالیا برای اجرای قرنطینه، تمرین نکرده اند.

با این حال مالاگو این وضعیت را تمدید کرده است و این امر تاییدی است بر گزارش روز گذشته مبنی بر ادامه فاصله گذاری اجتماعی به مدت چند هفته دیگر.

رئیس کمیته المپیک ایتالیا گفت: من با وینچزو اسپادا فورا وزیر ورزش دائماً در تماس هستم. تصور می‌کنم و معتقدم که اشتباه نمی کنم، حکمی که در دولت در دست تهیه است ممنوعیت تمرینات را تایید خواهد کرد.

"تاکی؟ حداقل ۲۷ آوریل یا اول ماه مه. "

او افزود:"تعیین تکلیف نهایی قهرمان در صورت پایان فصل به من بستگی ندارد این شورای فدرال است که تصمیم خواهد گرفت. من نظرات خودم را دارد، اما آن‌ها را پیش خودم نگه می‌دارم. در غیر این صورت باعث خرابکاری می‌شوم، زیرا تصمیم گیری در این باره در اختیار من نیست. "

در این میان تیم‌های سری آ برنامه‌های تمرینی انفرادی را برای بازیکنان خود را ارسال کرده اند تا بتوانند در خانه تمرین کنند.


یشتر بخوانید: اقدام خیرخواهانه کریستیانو رونالدو برای مبتلایان به کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار