پالایشگاه‌های پارس جنوبی به طور کامل در حال تولید هستند

پالایشگاه‌های پارس جنوبی با رعایت ضوابط بهداشتی، به طور عادی در حال تولید محصولات مختلف هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: گاز و سایر محصولات مجتمع گاز پارس جنوبی مطابق گذشته در حال تولید است و با مشارکت فعال همه پالایشگاه‌های مجتمع به منظور دستیابی به تولید پایدار و حداکثری در شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا، تمهیدات مناسبی در سطح مدیریت بهره برداری پالایشگاه‌ها و با همکاری و پشتیبانی واحد‌های ستادی انجام شده است.

 علی احمدی ادامه داد: مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت نفت و بهداشت و ایمنی (HSE) ستاد، برنامه ریزی‌های لازم برای نحوه حضور همکاران صورت گرفته است.

او بیان کرد: به منظور تداوم تولید حداکثری، ضمن پایش لحظه‌ای آخرین وضعیت تولید گاز و سایر محصولات در مجتمع گاز پارس جنوبی، وضعیت تولید، تخلیه و ارسال به موقع محصولات، نیز رصد می‌شود.

سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اهمیت تولید میعانات گازی و ارسال پیوسته این محصول به مصرف کنندگان افزود: وضعیت تولید این محصول نیز همواره پایش و به مبادی اعلام می‌شود.

احمدی عنوان کرد: برنامه ریزی دقیق برای تخلیه به موقع مخازن ذخیره سازی همه پالایشگاه‌های سایت ۱ و ۲ این مجتمع گازی، صورت گرفته و  محصولات از جمله میعانات گازی به موقع به مشتریان تحویل داده می‌شود.

او گفت: اتان هم با حداکثر ظرفیت در حال تولید است و به پتروشیمی‌های مصرف کننده در منطقه فرستاده می‌شود. تولید و صادرات گوگرد و گاز مایع از مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در شرایط عادی قرار دارد.

بیش از ۷۰ درصد گاز کشور در پارس جنوبی تولید می‌شود.

ظرفیت برداشت روزانه گاز از این میدان پارسال به بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.