پویش همدلی برای بخشش اجاره بهای مهدهای کودک

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: پویش همدلی برای بخشش اجاره مهد‌های کودک در روز‌های تعطیلی ناشی از کرونا آغاز شد.

حیدری،  مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به تعطیلی مهد‌های کودک به دنبال شروع کرونا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: براساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ویروس و ابلاغ دستور تعطیلی مهد‌های کودک، فعالیت اجرایی مهد‌های کودک استان البرز از ۴ اسفندماه ۹۸ به صورت حضوری به صورت کامل متوقف شد که این امر آسیب‌هایی نظیر از دست رفتن منابع درآمد این مراکز را در پی داشته است که در این راستا اقداماتی ازسوی سازمان بهزیستی کشور جهت کاهش مشکلات آن‌ها انجام شده است.

او افزود: نکته مهم در این خصوص استیجاری بودن اکثر مهد‌های کودک و عدم توان پرداخت اجاره بهای آن‌ها توسط موسسان مهد‌های کودک بوده که بخش عمده مشکلات مهد‌های کودک را شامل می‌شود که خطر تعطیلی این مراکز را در پی خواهد داشت.

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: به همین منظور از کلیه مالکان مهد‌های کودک استان درخواست می کنم به عشق کودکان و حمایت از سرمایه گذاران این بخش به این پویش بپیوندند.

او افزود: قطعا پس از پایان شرایط کنونی و بازگشت به شرایط عادی میزبان کلیه مالکان مهد‌های کودک که دلسوزانه در این پویش شرکت داشته اند بوده و طی مراسمی با حضور مسئولین با اهداء نشان حامی کودک از این عزیزان تقدیر خواهد گردید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.