انجام بیش از ۲۹۲ هزار متر مربع لکه گیری در جاده‌های کردستان

طی سال ۱۳۹۸ بیش از ۲۹۲ هزار و ۱۳۹ متر مربع لکه گیری در راه‌های مواصلاتی استان انجام شد.

رامبد نوذری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کردستان از انجام ۲۹۲ هزار و ۱۳۹ متر مربع لکه گیری محور‌های مواصلاتی استان طی سال ۹۸ خبر داد.

نوذری افزود: در راستای ایمن سازی و افزایش ایمنی محور‌های ارتباطی استان بویژه محور‌های شریانی، طی دوازده ماهه سال گذشته ۲۹۲۱۳۹ متر مربع از محور‌های مواصلاتی استان با استفاده از آسفالت لکه گیری شد.

او با اشاره به اینکه بهسازی و ایمن سازی نقاط پرحادثه بمنظورتحقق اهداف ایمنی از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: طی سال گذشته اقدامات کوتاه مدت و پیشگیرانه متعددی شامل تعریض محور، نصب علائم، مسیر نما، گاردریل و رفع نقض ۵ نقطه (پر تصادف، حادثه خیز) از لحاظ طرح هندسی و ۱۵ نقطه پر تصادف و حادثه خیز آشکار سازی و ایمن سازی گردیده است (طرح کوتاه مدت)

نوذری افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محور‌های مواصلاتی استان و به منظور رفاه حال مسافران نیز عملیات روکش آسفالت در ۵۷ کیلومتر از محور‌های استان انجام شده است.

او در ادامه گفت: با هدف بخشندگی راه‌ها و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای عملیات اصلاح شیب شیروانی در ۱۲/۵ کیلومتر از راه‌های استان نیز انجام گرفته است.

نوذری خاطر نشان کرد مجموعه عوامل راهداری با همفکری و همدلی، سعی در انجام خدمات مطلوب‌تر راهداری در جهت ارتقاء امنیت عبور و مرور در سطح جاده‌های مواصلاتی داشته و امید واریم با انجام این اقدامات شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.