ملی پوش دوچرخه سواری: تعویق المپیک ۲۰۲۰ باعث شد تا فرصت تمرین بیشتری داشته باشیم

محمد گنج خانلو گفت: به تعویق افتادن المپیک تفاوتی برای رشته دوچرخه سواری ایران ایجاد نمی‌کند، اما به نظرم فرصتی فراهم شده است تا بیشتر از قبل تمرین کنیم.

محمد گنج خانلو ملی پوش دوچرخه سواری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در حال حاضر هیچ پیشنهاد خوب خارجی ندارم، اما  اوایل سال گذشته از تیم‌های کره جنوبی، چین و بحرین پیشنهاد همکاری داشتم که متاسفانه به نتیجه نرسید. یک تیم با شرایط خوب به من پیشنهاد داد که فقط در مسابقات غیر uci شرکت می‌کرد، اما هدف من شرکت در مسابقات uci برای بالا بردن رنکینگ خودم و کشورم است.

او افزود: امتیاز سال گذشته‌ی من در کسب تنها سهمیه المپیک ایران نقش بسیاری داشت چرا که در رنکینگ هفتم آسیا قرار گرفته بودم.

گنج خانلو درباره به تعویق افتادن المپیک توکیو گفت: به تعویق افتادن المپیک تفاوتی برای رشته دوچرخه سواری ایران ایجاد نمی‌کند، اما به نظرم فرصتی فراهم شده است تا  بیشتر از قبل تمرین کنیم.

او درباره برنامه خود در سال ۹۹ عنوان کرد:  تمریناتم را پیگیری می‌کنم تا آمادگی خودم را حفظ کنم. ما ورزشکاران منتظر می‌مانیم تا اولین مسابقه  از سوی فدراسیون جهانی مشخص شود. پس از مشخص شدن مسابقه باید تمرینات تخصصی خودم  را برای آن سبک انجام دهم.


بیشتر بخوانید:  گنج خانلو: فقط به پیشرفت و کسب نتایج بهتر در سال جدید فکر می‌کنم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار