برای نخستین بار در کشور ایزولاسیون مناطق گردشگری در اردبیل انجام می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برای اولین بار در کشور ایزولاسیون سازی مناطق گردشگر، مراکز اقامتی و هتل‌ها در اردبیل انجام می‌شود.

نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: برای پسا کرونا برنامه‌های اساسی درحوزه گردشگری استان اردبیل مبنای کاراست وایزولاسیون سازی مناطق و مراکز گردشگری و تفریحی و اقامتی و هتل‌های استان اردبیل انجام می‌شود.

او از امضای تفاهم نامه باپارک علم و فناوری استان اردبیل برای ایجاد فناوری‌های دانش بنیان در مرکز گردشگری و اقامتی استان خبر داد افزود: برنامه‌های مدونی در این زمینه انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از نصب کابین ضدعفونی در مراکز گردشگری و تفریحی و اقامتی و هتل‌ها استان اردبیل خبرداد و افزود: این کابین‌های استانداری توسط فناوران پارک علم وفناوری استان اردبیل برای پیشگیری ازویروس کرونا راه اندازی شده است.

فلاحی گفت: برگزاری نمایشگاه گردشگری مجازی بااستفاده ازظرفیت شرکت‌های دانش بنیان وفناوران برای اولین بار درکشور در استان اردبیل اجرا می‌شود  و از این طریق ظرفیت‌های گردشگری استان معرفی می‌شود.

او گفت: انتظار می‌رود با ریشه کن شدن ویروس کرونا گردشگری استان اردبیل به روز‌های درخشان خود باز گردد وشاهد حضور گردشگران در استان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.