طی سال ۹۸ انجام شد:

اعطای پنج هزار و ۱۴۷ فقره وام قرض‌الحسنه به نیازمندان

طی سال ۹۸، پنج هزار و ۱۴۷ فقره وام قرض‌الحسنه به نیازمندان چهارمحال و بختیاری اعطا شد.

اعطای پنج هزار و ۱۴۷ فقره وام قرض‌الحسنه به نیازمندانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال، پنج هزار و ۱۴۷ فقره وام از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان اعطا شده است.

او افزود: در این صندوق سپرده‌های جذب شده از خیران و عموم مردم به پرداخت تسهیلات اختصاص می‌یابد که علاوه‌بر اعطای وام تمامی خدمات بانکی نیز به سپرده‌گذاران ارائه می‌شود.

ملک پور، شعار صندوق را مبنی‌بر بهره جای دیگرست بیان کرد و ادامه داد: پارسال، ۲۹۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال وام از طریق این صندوق به مددجویان در زمینه احداث و تعمیر مسکن، اجرای طرح‌های اشتغال و توانمندسازی و رفع نیاز متقاضیان پرداخت شده است.

او با اشاره به معرفی نیازمندان به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای دریافت تسهیلات گفت: ۲۵۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال از محل این بانک به چهار هزار و ۶۰۹ نیازمند اعطا شد.

ملک پور اضافه کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به نیازمندان وجوه نقدی خود را به شماره کارت‌بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۳۱۹۹۵۰۰ نزد صندوق امداد ولایت و یا شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ نزد بانک ملی با شناسه واریز ۹۰۰۵۴۰۴ واریز کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.