سارق سابقه دار خودرو آزاد نشده به زندان بازگشت/ اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرویی که به تازگی از زندان آزاد شده بود خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ محمود مالمیر گفت: اواخر اسفند ماه سال گذشته ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در جریان سرقت خودروی در منطقه تهرانسر قرار گرفتند و در ادامه تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران در این تحقیقات میدانی موفق به شناسایی سارق شدند و هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی صورت گرفت و پاتوق سارق جوان ردیابی شد.

رئیس کلانتری تهرانسر ادامه داد: تجسس‌های ادامه داشت تا اینکه خودروی سرقتی به صورت رها شده در روز پنجم فروردین ماه در نزدیکی کلانتری کشف شد و ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم به کمین نشسته تا او را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مراقبت‌های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه متهم سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ سرقتی وارد خانه اش شد و زمانی که پلیس برای دستگیری وی وارد عمل شدند، متهم تصمیم به فرار گرفت، اما ماموران مانع فرار وی شده و موفق به دستگیری سارق حرفه‌ای شدند.

سرهنگ مالمیر ادامه داد: در بازجویی از متهم مشخص شد، سارق ۴۱ ساله به مدت ۶ سال به خاطر سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در زندان بوده و اسفند ماه سال ۹۸ با قرار وثیقه از زندان آزاد شده استو دوباره دست به سرقت زده است.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در پایان گفت: متهم به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار