ادامه توزیع سبد معیشتی به نیازمندان در لامرد

با مشارکت یک کانون فرهنگی توزیع سبد معیشتی به نیازمندان در لامرد ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضایی مدیر کانون فرهنگی هنری (منتظران مصلح) مسجد صاحب الزمان (عج)  لامرد گفت: مرحله دوم توزیع سبد‌های معیشتی شامل ۸۵ سبد معیشتی، شامل مواد غذایی و اقلام بهداشتی با همکاری کانون فرهنگی هنری (منتظران مصلح) مسجد صاحب الزمان (عج) ، گروه آتش به اختیار و نیک اندیشان این شهرستان انجام شد که در مرحله نخست نیز ۴۲ بسته معیشتی تهیه و توزیع شد.

او، بیان کرد:سبد های معیشتی مواد غذایی و اقلام بهداشتی که در میان خانواده های نیازمند در لامرد توزیع شد، شامل برنج، مرغ، روغن، کنسرو ماهی، لوبیا، ماکارانی، سویا، مایع دستشویی و ضد عفونی کننده، ماسک، پودر لباسشویی و مایع ظرفشویی بوده است.

رضایی تصریح کرد: مرحله اول و دوم توزیع سبد‌های معیشتی خانوار با ۸۴ میلیون ریال هزینه  انجام شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری (منتظران مصلح) مسجد صاحب الزمان (عج)  لامرد با اشاره به اجرای این برنامه در مرحله سوم نیز ادامه داد: تا قبل از ماه مبارک رمضان و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری برای حمایت از نیازمندان، بسته‌های معیشتی مجدد تهیه و میان نیازمندان این شهرستان، توزیع می شود.

او،با تاکید بر حضور و همکاری بانوان لامردی در تولید ماسک، نیز افزود: با حضور و تلاش ۵۰ بانو در گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و با همکاری آموزشگاه معظمه بیش از ۲۵ هزار ماسک نیز تولید شد که در بسته‌های توزیع شده میان نیازمندان گنجانده می‌شود.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
من نیاز دارم به سبد کالا شوهرم دیسک کمر داره سر کار نمیتونه بره ۳تا هم بچه مدرسه ای دارم دستمان خالی است خیلی هم بدهکاریم
آخرین اخبار