مسئول بازرسی سازمان صمت استان سمنان:

۷۱۸ بازرسی از نانوایی‌های سمنان انجام شد

روح‌الله حامدی گفت: ۷۱۸ مورد بازرسی و نظارت از نانوایی‌های شهرستان سمنان با توجه به شیوع کرونا، از ابتدای سال تا بیست و دوم فروردین ۹۹ انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، روح‌الله حامدی مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به گشت‌های مشترک از واحد‌های نانوایی استان سمنان، گفت: از ابتدای سال تاکنون، ۱۵ گشت مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت غله، مرکز بهداشت، تعاون روستایی، اتاق اصناف، اتحادیه خبازان و سایر دستگاه‌های مرتبط با نظارت و ارتقای سطح بهداشت نانوایی‌ها، انجام شد.

او با بیان اینکه هفته‌ای دوبار گشت مشترک علاوه بر بازرسی روزانه از واحد‌های نانوایی استان سمنان انجام می‌شود، تصریح کرد: این اقدام، با توجه به حساسیت و نقش ویژه نانوایان در سلامت جامعه و پیشگیری از ویروس کرونا است.

مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در این مدت، هیچ‌یک از نانوایی‌های استان به دلیل تخلف پلمب نشد و نکات بهداشتی به نانوایی‌ها گوشزد شده است.

حامدی تصریح کرد: به چهار نانوایی در استان سمنان تذکر بهداشتی گوشزد و سهمیه آرد این واحد‌ها به طور موقت، برای ضمانت اجرای امر تا برطرف شدن ایرادات بهداشتی، قطع شد.

او ابرازداشت: سه واحد نانوایی در استان سمنان پس از رفع ایرادات بهداشتی به چرخه تولید بازگشت و یک واحد کماکان در حال رفع ایراد است.

مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: نظارت‌ها به منظور رعایت نکات بهداشتی از سوی نانوایی‌ها برای شکست ویروس کرونا افزایش یافته است و با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.