در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

زلزله آسیبی به زیر ساخت‌های آب و برق غرب کشور وارد نکرده است

مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: خوشبختانه هیچ آسیبی به زیر ساخت‌های شبکه آب و برق شهرستان خوی وارد نشده است.

زلزله آسیبی به زیر ساخت‌های آب، برق غرب کشور وارد نکرده است/ آخرین وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف کشورمیثم جعفرزاده مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به زلزله ۴.۶ ریشتری در بخش قطور شهرستان خوی، گفت: در حال حاضر شبكه آب و برق مناطق زلزله‌زده در حالت طبیعی (نرمال) قرار دارد و خوشبختانه هیچ آسیبی به زیر ساخت‌های شبکه آب و برق شهرستان خوی وارد نشده است.


بیشتر بخوانید:


او ادامه داد: طبق اعلام شرکت مدیریت تولید برق استان آذربایجان‌ غربی، نیروگاه‌های این استان با وجود زمین‌لرزه بامداد امروز، بدون مشکل به تولید برق خود ادامه می‌دهند.

مدیریت بحران وزارت نیرو  اضافه کرد: در حال حاضر هیچگونه مشکلی برای تولید برق نیروگاه حرارتی آذربایجان غربی وجود ندارد. 

به گفته مدیریت بحران وزارت نیرو تمامی نیرو‌های وزارت نیرو در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

آخرین وضعیت شبکه آب و برق مناطق درگیر سیل غرب کشور

جعفرزاده همچنین در خصوص آخرین وضعیت سیل روزهای گذشته در کشور گفت: در حال حاضر گزارش سیل در برخی از نقاط کشور داشته‌ایم که خوشبختانه تا به این لحظه گزارشی مبنی بر خسارت به شبکه انتقال آب و برق نداشته‌ایم.

او افزود: طبق گزارشات رسیده از سوی استان‌های درگیر سیل، خوشبختانه هیچ خبری مبنی بر آسیب بر زیر ساخت‌‌های کشور تاکنون گزارش نشده است و حالت پایدار در تمامی استان‌ها برقرار است.

مدیریت بحران وزارت نیرو در پایان اظهار کرد: تمامی شركت‌های تابعه در استان‎های درگیر سیل و استان‎های معین  در حالت آماده باش خواهند بود و جای هیچ نگرانی نیست و تا به امروز توانسته‌ایم از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار