عدم پیروی از قانون‌های فدرال در بیش از ۳۱ هزار اتومبیل آمریکایی

بر اساس اطلاعات منتشر شده بسیاری از اتومبیل‌های تحت نظر سازمان FCA به سوءاستفاده از مدت زمان استفاده دوربین‌هایشان محکوم شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا اعلام شده که یک صف طولانی از اتومبیل‌های تحت نظارت سازمان FCA به دلیل نقص در پشتیبانی نرم افزار دوربین نایز به تعمیرات و ارجاع به کارخانه دارند. بر اساس گزارشات صورت گرفته این دوربین‌ها همچنین از قوانین تعین شده فدرال پیروی نمی‌کنند.

طبق مدارک درخواست مرجوعی کردن اتومبیل‌ها، دوربین‌های قرار داده شده در این خودرو‌ها غیر فعال نمی‌شوند تا زمانی که اتومبیل به کلی خاموش شود و این میزان فعالیت دوربین‌ها خیلی بیشتر از ۱۰ ثانیه زمانی است که توسط قوانین فدرال مورد تایید قرار دارد. به همین جهت سازمان نظارتی FCA می‌بایست تمامی خودرو‌های این چنینی که متعلق به سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ هستند را برای انجام تعمیرات و تغییرات بازگرداند.

جزئیات اطلاعات اتومبیل‌های دارای نقص فنی و قانونی

فهرست خودرو‌های مورد نظر برای ارجاع به کارخانه و انجام نظارت دوباره از این قرار است:

  • اتومبیل Jeep Gladiator 2020
  • مدل Jeep Cherokee 2020
  • خودرو‌های Ram 1500، Ram 2500 و Ram 3500 مدل‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹
  • اتومبیل Chrysler Pacifica مدل‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰
  • خودروی Dodge Durango مدل ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹
  • اتومبیل‌ Jeep Grand Cherokee سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰
  • مدل Jeep Wrangler سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹
  • خودروی Jeep Renegade مدل‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹
  • اتومبیل Dodge Challanger مدل سال ۲۰۱۹

عدم پیروی از قانون‌های فدرال در بیش از سی و یک هزار اتومبیل آمریکایی

این یک فهرست از اتومبیل‌هایی است که زیر نظارت سازمان FCA در آمریکا قرار داشته‌اند. در مجموع این سازمان نظارتی ناچار است تا ۳۱۸۵۳۷ اتومبیل را برای انجام عملیات دوباره بازخوانی کند. همچنین این سازمان در نظر دارد تا نظارت دوباره خود را از تاریخ ۲۲ ماه می سال جاری آغاز کند در نتیجه انتظار می‌رود که دارندگان مدل‌های مورد نظر به زودی در جریان بازخوانی اتومبیل‌هایشان برای نظارت دوباره قرار گیرند.

گفتنی است برای برطرف کردن نقص موجود در خودرو‌ها، سازمان FCA می‌بایست تا سیستم‌های الکتریکی اتومبیل‌‌ها را بروزرسانی کند. طبق اظهارات محققین، خودرو‌هایی که در زمان استفاده از سیستم صفحه نمایش آن‌ها، افراد دچار مشکل می‌شوند و یا از کند شدن پردازش آن‌ها زنج می‌برند به احتمال زیاد از نقص مشابهی برخوردار هستند.


بیشتر بخوانید: احتمال معرفی عضو جدید T-Roc از سوی شرکت فولکس واگن 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار