چگونه در مطب پزشک فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنیم؟ +موشن‌گرافی

موشن‌گرافیکی از نکات ضروری برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مطب پزشک را مشاهده می‌کنید.

چگونه در مطب پزشک فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنیم؟ +موشن‌گرافیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا در کشور و ابتلای شماری از هموطنان به این بیماری و جان باختن تعدادی از ایرانیان، رعایت نکات بهداشتی پیشگیرانه را در بین مردم ضروری کرد که یکی از این نکات قرنطینه خانگی بود.

با طولانی شدن روند ابتلا به این بیماری و تداوم مراجعه بیماران کرونایی به مراکز درمانی و از سوی دیگر نیاز شدید مردم به حضور در اجتماع و کسب درآمد برای ادامه زندگی خود، دولت به فکر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی افتاد.


بیشتر بخوانید: درخواست جناب خان از دولت و مجلس در روزهای کرونایی


این طرح به این صورت است که مردم ضمن حضور در اجتماع برای تداوم روند زندگی‌شان، باید حداقل فاصله یک متر و یا بیشتر را با اطرافیان خود رعایت کنند تا از شیوع بیشتر این ویروس در کشور جلوگیری شود.

یکی از مکان‌هایی که مردم برای حضور در آن باید نکات بهداشتی را رعایت کرده و نسبت به جلوگیری از ابتلای خود به کرونا بسیار محتاطانه عمل کنند، مطب پزشک است؛ جلوگیری از تجمع زیاد افراد در اتاق انتظار، خبر دادن تاخیر پزشک برای حضور در مطب به بیماران، مدیریت صحیح نوبت دهی، پرهیز از انجام امور غیر ضروری در مطب مانند برداشتن خال و بوتاکس، استفاده از تجهیزات پیشگیرانه درصورت ارتباط کمتر از یک متر با دیگران و نوبت دهی‌های غیر حضوری از جمله نکاتی است که برای مراجعه به مطب پزشک و جلوگیری از ابتلا به کرونا باید رعایت شود.

در ادامه موشن‌گرافی مربوط به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مطب پزشک را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
ای کاش صندلی مطب ها رو می گذاشتند بیرون و در فضای باز تا مردم اونجا منتظر باشند
بهترین حالت اینه که تلفنی نوبت بدهند تا هر کسی سر نوبتش بیاد مطب
مراجعه کنندگان هم باید در مطب را با دستمال کاغذی باز کنند و دستمال رو در سطل زباله بیاندازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
قوه قضائیه باید به این کارشناسی های بی منطق وبدون پشتوانه علمی ورود کنه وکارشناس نماها رو که با جان مردم بازی میکنن مجازات کنه . مردم ما ثابت کردند که همکاری بسیار بالایی دارند ولی راهنمایی درست نمیشن