در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

توزیع ۴ هزار بسته مواد ضدعفونی کننده در شرکت ملی نفت

فلاح مهرجردی گفت: بالغ بر ۴ هزار بسته مواد ضدعفونی کننده بین کارکنان وزارت نفت توزیع می‌شود.

توزیع ۴ هزار پکیج مواد ضدعفونی کننده در شرکت ملی نفتمحمد علی فلاح مهرجردی فرمانده بسیج وزارت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به رزمایش پدافند زیستی که صبح امروز توسط سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ برگزار شد گفت: این رزمایش در اقدامی نو با بکارگیری محلول استاندارد ارگانیک با ایجاد مه پاش برای مقابله با کرونا توسط تمامی وزارت خانه‌ها در تهران برگزار شد.

او ادامه داد: این رزمایش با عنوان جنگ با کرونا صبح امروز از میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر برگزار شد که بسیج شرکت ملی نفت هم در این طرح حضور پیدا کرد که در اجرای این همایش ۳ دستگاه آمبولانس، ۱۵ خودرو مه پاش و ۳ دستگاه خودرو آتش نشان از شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت شامل شرکت گاز، پتروشیمی، بهداشت و درمان، پالایشگاه‌ها و ... برگزار شد.


بیشتر بخوانید: انتقال بی‌وقفه نفت و فرآورده‌ها در زیر سایه کرونا


فرمانده بسیج وزارت نفت تصریح کرد: همچنین در این طرح ۷۰ نفر از وزارت نفت حضور داشتند که و چیزی بالغ بر ۴ هزار پکیج مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست و دستکش که توسط صنایع پتروشیمی وزارت نفت تهیه شده است میان کارکنان توزیع شد.

فلاح مهرجردی اضافه کرد: در این رزمایش ۱۰ هزار نفر از بسیجیان ۲۳ دستگاه دولتی و نهاد‌های عمومی غیردولتی شرکت دارند، و در این ماموریت تمامی بخش‌های اداری و محل رجوع ارباب رجوع ضد عفونی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار