مادر شهید رحیم سوارسیم هزینه یادبود فرزندش را در راه مبارزه با کرونا اهدا کرد

مادر شهید رحیم سوار سیم هزینه یادبود فرزند شهیدش را در برای مبارزه با ویروس کرونا به ستاد مقابله با کرونا اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شروع جنگ تحمیلی و آغاز عملیات‌های دفاعی ایران در مقابل رژیم بعث، تحریم‌ها علیه ایران شدت گرفت و مردان و زنان ایرانی با دست خالی و هر آنچه در توان داشتند به میدان جهاد آمدند و از ایران دفاع کردند. این جهاد فقط مختص به مردان نبود و زنان هم همپای مردان در میدان جنگ حضور داشتند، اما پشت خط مقدم و برای رسیدگی به امور پشتیبانی، درست مانند همین کاری که زنان امروز جامعه ما برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌دهند. 

روزی برای دفاع از خاک لباس رزمندگان را می‌شستند و غذای گرم برای جبهه‌ها می‌فرستادند و امروز برای مقابله با این ویروس منحوس برای پرستاران، پزشکان و ... لباس محافظ می‌دوزنند و همراه جهادگران برای بی‌سرپناه‌ها غذای گرم آماده می‌کنند و بسته‌های کمک معیشتشان را به مستضعفین کشور می‌رسانند.


بیشتر بخوانید: خدمت رسانی رزمندگان تیپ فاطمیون در شیراز


این روزها تصاویر بسیاری از جهادگران خط مقدم مقابله با کرونا در فضای مجازی منتشر شده است، تصویری مانند همراهی مادر علی با پرستاران و پزشکان خط مقدم کرونا که در زیر درباره آن خواهیم خواند.

مادر شهید رحیم سوارسیم هزینه یادبود فرزندش را در راه مبارزه با کرونا اهدا کرد

دزفولی‌ها به او مارعلی می‌گویند، یعنی مادرعلی. اما کمتر کسی در فامیل این لقب او را می‌داند! چون همیشه می‌گوید: «من مادر شهید رحیم سوار سیم هستم». زنی صبور که هشت‌سال جنگ را یا امدادگر بود و یا لباس رزمندگان را می‌شست، و حالا او هزینه یادبود فرزند شهیدش را برای مبارزه با کرونا تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.