اجرای عملیات ضدعفونی با هدف جلوگیری از شیوع کرونا در اهواز

عملیات ضدعفونی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت گسترده طی چند مرحله، از سوی این سازمان انجام شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا قنواتی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند اهواز گفت: این سازمان برای حفظ سلامت کارکنان خود اقداماتی شامل ضدعفونی کردن سایت اداری، میز و نیمکت‌های پرسنل، سرویس‌های بهداشتی و محل پذیرش ارباب رجوع و... اقدام به توزیع ماسک، دستکش یکبار مصرف ومواد ضدعفونی کننده در میان پرسنل کرده است.

او افزود: آموزش‌های خود مراقبتی به پرسنل سازمان توسط کارشناسان بهداشت، اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی در خصوص پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، ضدعفونی کردن ساختمان اداری سازمان طی چند مرحله از جمله ضدعفونی کردن دستگیره درب هابا استفاده از الکل، توزیع ماسک ودستکش یکبار مصرف در بین پرسنل وارباب رجوع وآموزش‌های خود مراقبتی و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کلیه کارگران رفت وروب وحمل پسماند با همکاری کارشناسان بهداشت شرق وغرب توسط این سازمان انجام شده است.

قنواتی با بیان اینکه  این سازمان ادامه فعالیت‌های خود را طی چند مرحله ومداوم جهت پیشگیری از ویروس کرونا انجام داده است تصریح کرد: این سازمان در محل دفع پسماند‌های کلانشهر اهوازدر صفیره، در بین پرسنل اقدام به توریع ماسک، دستکش و عینک وکننرل روزانه تب کارگران کار خانه بازیافت وهمچنین ضد عفونی کردن روزانه کارخانه وبرگزاری کلاس‌های آموزشی انجام شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند اهواز با اشاره به اینکه جهت رعایت موازین بهداشتی وپیشگیری از شیوع کرونا ویروس پرسنل کارخانه تفکیک پسماند تا اطلاع ثانوی تعطیل است ادامه داد: برگزاری ایستگاه سلامت درب ورودی سازمان از دیگر اقداماتی است که این سازمان جهت پیشگیری از ویروس کرونا انجام داده است که در این ایستگاه علاوه بر نظارت بر رعایت موازین بهداشتی به‌صورت روزانه خدمات اندازه گیری دمای بدن با تب سنج، توزیع بروشور و نصب بنر‌های اطلاع رسانی با عناوین آشنایی با ویروس کرونا، نحوه شستشوی دست‌ها و توزیع ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی در این ایستگاه انجام گرفته شد.

این مقام مسئول گفت: شهروندان با رعایت اصول بهداشتی باید مانع شیوع ویروس کرونا شوند و قطع کننده زنجیره انتقال ویروس باشند و ما نیز برای حفظ سلامتی شهروندان تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.