لزوم تسریع در روند ساخت بزرگراه حرم تا حرم قطعه (گرمسار-سمنان)

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: روند ساخت بزرگراه حرم تا حرم قطعه (گرمسار-سمنان) با تلاش مستمر پیمانکار و دستگاه‌های اجرایی مربوطه سرعت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به  روند ساخت بزرگراه حرم تا حرم قطعه (گرمسار-سمنان) با تلاش مستمر در نشست بررسی و مشکلات پروژه آزاد راه حرم تا حرم (قطعه گرمسار-سمنان)  گفت: عملیات ساخت بزرگراه حرم تا حرم قطعه (گرمسار-سمنان) براساس گزارش ارایه شده از سوی پیمانکار، تاکنون ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با توجه به مدت زمان گذرانده شده از آغاز ساخت این پروژه، این آمار قابل قبول نیست.

او افزود: پیمانکار نسبت به اجرای تعهدات در ساخت بزرگراه حرم تا حرم در قطعه گرمسار-سمنان به صورت مستمر در تلاش باشد و با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مربوط و پیمانکار، این طرح مهم و ملی در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: روند عملیات ساخت این بزرگراه، مشکلاتی را برای در شهرستان آرادان به وجود آورده که با بازدید از نقاط حادثه‌خیز در کمترین زمان ممکن با تلاش و اقدام پیمانکار برای رفع نواقص با اجرای طرح‌های عمرانی در قالب‌های مختلف اقدام شود.

فخری ابراز داشت: عملیات ساخت بزرگراه حرم تا حرم، طرحی ملی است و همه دستگاه‌های اجرایی برای ساخت این طرح باید همدل و هماهنگ باشند.

او ادامه داد: سالانه افزون بر ۲۰ میلیون نفر از هموطنان عزیزمان از محور‌های ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند که با تکمیل بزرگراه حرم تا حرم قطعه (گرمسار-سمنان) علاوه بر افزایش تردد‌ها شاهد رونق و آبادانی در بخش‌های مختلف در استان خواهیم بود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.