همت مددجویان کمیته امداد استان یزد برای تولید بیش از ۳۰۰ هزار ماسک

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: مددجویان کمیته امداد استان تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار ماسک و ۶۵۰۰ دست لباس گان تولید و به مراکز درمانی و بهداشتی تحویل داده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه کارگاه‌های تولیدی مددجویان تحت حمایت در این ایام برای تولید ماسک و گان بیمارستانی فعال‌شده‌اند، گفت: کارگاه‌های خیاطی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد تاکنونبیش از ۳۰۰ هزار ماسک و ۶۵۰۰ دست لباس گان تولید و به مراکز درمانی و بهداشتی تحویل داده‌اند.

او افزود: با توجه به شرایط خاصی که به علت شیوع بیماری کرونا در کشور و به موازات آن در استان یزد اتفاق افتاده است، تمامی خیران و مردم نیکوکار برای خدمت‌رسانی و کمک به محرومان و مستضعفان دست به دست هم داده‌اند و کمک‌های خوبی به اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا کرده‌اند. کمک‌های معیشتی به افرادی که از سوی کمیته امداد به‌عنوان قرارگاه رزمایش کمک به نیازمندان شناسایی‌شده‌اند، در قالب سبد‌های غذایی ادامه می‌یابد.

مدیر کل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: حدود ۱۰ هزار خانوار که سرپرست آن‌ها به علت شیوع بیماری کرونا شغل و درآمد خود را از دست داده‌اند شناسایی‌شده و در حال دریافت خدمات هستند.

او بیان کرد: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب، قرارگاه رزمایش کمک به نیازمندان در کمیته امداد استان یزد تشکیل شده و باهم افزایی تمامی عناصر دست‌اندرکار و مسئول برنامه‌های خوبی به‌صورت گسترده و درشان اقشار آسیب‌دیده استان طراحی و عملیاتی شده است.

شجاعان بابیان اینکه این قرارگاه در ماه مبارک رمضان نیز با مشارکت خیران نسبت به تهیه بسته‌های غذایی و توزیع در بین نیازمندان اقدام می‌کند، افزود: کمیته امداد شیوه‌های غیرحضوری دریافت کمک‌ها را در نظر گرفته و خیران می‌توانند از طریق کد دستوری# ۸۸۷۷*تلفن همراه و همچنین گزینه "مهربانی" و "نیکوکاری" اپلیکیشن‌های بانکی تلفن همراه و نرم‌افزار کاربردی تلفن همراه همچون سنا و باد صبا کمک‌های خود را پرداخت کنند.

او یادآور شد: شماره تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ در هر شهرستان آماده پاسخگویی به مردم استان یزد است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.