رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: یکی از عناوین مجرمانه پر تکرار تغییر کاربری اراضی کشاورزی به صورت غیر مجاز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از عناوین مجرمانه پر تکرار تغییر کاربری اراضی کشاورزی به صورت غیر مجاز است، گفت: بسیاری از زمین‌های کشاورزی مرغوب با این تغییر کاربری‌های غیر مجاز تبدیل به باغ و ویلا شده‌اند که علاوه بر غیر قانونی بودن این عمل، اقتصاد کشاورزی نیز دچار چالش شده است.


او  افزود: این افراد سود جو با خرد کردن زمین‌های کشاورزی و تبدیل آن‌ها به باغ و ویلا چرخه تولیدات کشاورزی را دچار مشکل کرده‌اند.

توسلی زاده تاکید کرد: جدای از زیان‌های وارده به اقتصاد کشاورزی، از دیگر مضرات این کار توسعه بی رویه فضای شهری است که در این زمین‌های مرغوب به صورت غیر قانونی صورت می‌گیرد و باید با آن‌ها برخورد شود.

او در ادامه با هشدار به مسئولین مربوطه تاکید کرد: نباید اجازه داد کار به جایی کشیده شود که ما مجبور به تخریب شویم و از همین جا به اداره بازرسی استان اعلام می‌کنم که با بررسی‌های لازم چنانچه هر یک از مسئولین در این خصوص کوتاهی کردند برای آن‌ها پرونده قضائی تشکیل دهند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به مردم نیز توصیه کرد از انجام کار‌هایی که خلاف قانون هست امتناع کرده و همواره سعی کنند بر اساس قانون و در چارچوب آن عمل کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.