رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان/ احتمال وقوع تندباد و بارش تگرگ

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان امروز رگبار باران و رعد و برق، احتمال بارش تگرگ و تندباد لحظه‌ای در سطح استان پیش بینی می‌شود.

رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان/ احتمال وقوع تندباد و بارش تگرگ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان امروز رگبار باران و رعد و برق، احتمال بارش تگرگ و تندباد لحظه‌ای در سطح استان پیش بینی می‌شود.

با تاثیر موج بارشی طی امروز در مناطق غربی و شمالی و به تدریج در ساعات بعدازظهر و شب در برخی نقاط مرکزی و شرقی رگبار باران و رعد وبرق و افزایش باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش ها، احتمال وقوع تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.

امروز در مناطق دریایی نیز افزایش باد خواهیم داشت و احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای در ساعات بعدازظهر و شب به ویژه در جزایر غربی استان وغرب تنگه هرمز دور از انتظار نیست.

توصیه می‌شود شناور‌های سبک از تردد دریایی طی این مدت خودداری کنند.

تاثیرات این سامانه بارشی صبح سه شنبه در استان تضعیف خواهد شد.

از لحاظ دمایی فردا (سه شنبه) شاهد افزایش نسبی دما در طول روز خواهیم بود، اما روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه با توجه به افزایش ابرناکی کاهش دمای بیشینه در طول روز پیش بینی می‌شود.

از صبح روز چهارشنبه یک موج بارشی جنوبی از سمت خلیج فارس استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و تا روز پنجشنبه در برخی نقاط استان از جمله مناطق غربی و جزایر خلیج فارس سبب رگبار باران و رعد وبرق و وزش باد نسبتا شدید خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.