حذف مسابقات جهانی انفرادی پینگ پنگ در دستور کار قرار گرفت

فدراسیون بین المللی تنیس روی میز (ITTF) در نظر دارد مسابقات جهانی این رشته در بخش انفرادی را برای همیشه کنار بگذارد.

حذف مسابقات جهانی انفرادی پینگ پنگ در دستور کار قرار گرفتبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، استیو داینتون، رئیس اجرایی فدراسیون بین المللی تنیس روی میز (ITTF) فاش کرد که هیئت مدیره این فدراسیون در نظر دارد طرح لغو مسابقات جهانی این رشته در بخش انفرادی را مورد بررسی قرار دهد.

بخش تازه تاسیس سازمان جهانی تنیس روی میز (WTT) قصد دارد سالانه ۳ تا ۴ مسابقه انفرادی تحت عنوان"گراند اسمش" (Grand Smash) برگزار کند.

داینتون در نامه خود با عنوان "پیام امید" برای همه ذینفعان تنیس روی میز نوشت: این رویداد‌ها برابر یا بزرگتر از مسابقات انفرادی جهان خواهند بود. با برگزاری ۳ الی ۴ گراند در هر سال، اگر مسابقات انفرادی قهرمانی جهان هم داشته باشیم، بیش از اندازه تقویم و بازار را شلوغ و گیج می‌کنیم.

او گفت: ۳ تا ۴ رویداد مهم که هر سال در صحنه بین المللی برگزار می‌شود، مخاطبان بیشتری را به خود جلب می‌کند و خیلی بهتر از مسابقاتی که هر ۲ سال یک بار برگزار می‌شود، اجرا خواهد شد. بر اساس این مسابقات، ما می‌توانیم قهرمان جهان در بخش انفرادی را مشخص کنیم.

در حال حاضر، ITTF مسابقات قهرمانی جهان را هر ساله برگزار می‌کند؛ مسابقات انفرادی در سال‌های فرد و مسابقات تیمی در سال‌های زوج. مسابقات انفرادی تنیس روی میز قهرمانی جهان از سال ۲۰۰۳، هر ۲ سال یکبار برگزار شده است.

فدراسیون بین المللی تنیس روی میز ماه مارس اعلام کرد سازمان جهانی تنیس ساختار مسابقات کاملاً جدیدی را در سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد کرد. طبق برنامه، هر سال ۴ گرند اسمش برگزار خواهد شد که هر یک از مسابقات ۱۰ روزه خواهد بود و ۶۴ بازیکن برتر مرد و ۶۴ برتر زن در این مسابقات حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار