بارگذاری ۳۲ فیلم آموزشی ویژه کارآموزان

۳۲ فیلم آموزشی در حوزه‌های مختلف ویژه کارآموزان در آپارات بارگذاری شد.

سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از بارگذاری ۳۲ فیلم آموزشی ویژه کارآموزان با هدف استمرار ارائه آموزش‌های مهارتی در سطح استان در قالب ۶۶۰ دقیقه آموزش مهارتی در آپارات خبر داد.

احمدی بیان داشت: با توجه به تعطیلات کارگاه‌های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سطح استان در دو بخش دولتی و خصوصی بدلیل شیوع کرونا و وقفه ایجاد شده در فرایند یادگیری کارآموزان و به منظور جبران این وقفه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان روش‌های گوناگونی، چون آموزش از طریق فضای مجازی توسط مربیان در کنار ارائه سرفصل‌های استاندارد‌های آموزشی در تلویزیون اینترنتی آپارات را در دستور کار خود قرار دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان بیان داشت: تا کنون ۳۲ فیلم آموزشی در قالب ۶۶۰ دقیقه محتوای الکترونیکی و با مشارکت ۳۱ مربی مجرب و توانمند اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان و براساس استاندارد آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تولید و در فضای مجازی و آپارات با نام کانال (دی جی مهارت) در اختیار کارآموزان و علاقمندان قرار گرفته است که روند مذکور ادامه خواهد یافت.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آپارات به آدرس https://www.aparat.com/dijimaharat از محتوای‌های الکترونیکی تولید شده استفاده نمایند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اشتغالزایی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.