گزارش نشریه انگلیسی درباره نابغه خردسال ایران

یک نشریه انگلیسی گزارشی درباره نابغه خردسال ورزش کشورمان منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت نشریه «لیورپول اکو» گزارشی درباره آرات حسینی نابغه ۶ ساله ورزش کشورمان منتشر کرد و به او لقب 'لیونل مسی کوچک' داد و آرات را «قهرمان آینده لیورپول» توصیف کرد.

این نشریه نوشت: 'لیونل مسی کوچک' به امید تقلید از قهرمانان در لیورپول

این فوتبالیست نوجوان که لیورپولی است، ویدئو‌هایی از مهارت‌های حیرت انگیز خود منتشر کرده است.

این گزارش می‌افزاید یک هوادار نوجوان لیورپول مهارت‌های فوتبالی چشمگیری از جمله تکرار کار‌های لیونل مسی ستاره بزرگ بارسلونا را به نمایش گذاشته است.

آرات حسینی شش ساله که در شمال ایران متولد شده، اما اکنون در لیورپول زندگی می‌کند، به خاطر مجموعه‌ای از فیلم‌ها که مهارت‌های باورنکردنی او را نشان می‌دهد، به پدیده اینترنت تبدیل شده است.

حساب کاربری اینستاگرام آرات رقم حیرت انگیز ۲.۷ میلیون دنبال کننده را به خود اختصاص داده است، از جمله آنتونی جاشوا، بوکسور، ریو فردیناند، مدافع پیشین منچستریونایتد و لوئیس گارسیا، فاتح لیگ قهرمانان با لیورپول.

در میان تعداد زیادی از فیلم ها، ویدئویی وجود دارد که آرات در آن بیش از ۷۰۰ حرکت حفظ توپ را انجام می‌دهد.

در جدیدترین فیلم، آرات را در حالی می‌بینیم که مرتبا با پوشیدن لباس تمرین لیورپول در تمرینات این تیم حضور دارد و مهارت‌های خود را به نمایش می‌گذارد. او قبلاً در آکادمی باشگاه در کرکبی رویت شده است.

این بازیکن خردسال مسی و کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس را به عنوان دو قهرمان خود ذکر می‌کند و آرات در جدیدترین ویدئوی خود، با تقلید از یک حرکت لیونل مسی ابتدا چند روپایی می‌زند و سپس با یک ضربه قیچی برگردان فوق العاده توپ را وارد دروازه کوچکی کرد که روی چند صندلی قرار گرفته بود.

آرات حسینی، قهرمان آینده لیورپول. نام را به خاطر بسپارید.

انتهای پیام/

برچسب ها: دنیای ورزش ، مسی ، رونالدو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار