تأمین بسته حمایتی برای واحد‌ها و فعالان گردشگری در دوران کرونا

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از در نظر گرفتن بسته حمایتی برای واحد‌ها و فعالان گردشگری در دوران بحران کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: به دنبال پیگیری‌های مستمر دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، دولت با هدف اشتغال نیروی انسانی شاغل در حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی بسته‌های حمایتی برای واحد‌ها و فعالان گردشگری و صنایع دستی در نظر گرفته شده است.

او افزود: امهال سه ماهه مالیات اعم از مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر درآمد، تعویق سه ماهه بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی، امهال پرداخت ۲۳ درصد حق بیمه کارفرمایی پرسنل شاغل در واحد‌های گردشگری و صنایع دستی و تعویق پرداخت قبوض حامل‌های انرژی (آب، برق، گاز) به مدت سه ماه و پس از آن بصورت اقساطی، از جمله اهم بند‌های این مصوبه بود.

عربی اظهار کرد: امکان استفاده واحد‌ها و فعالان گردشگری و صنایع دستی از اوراق تضمینی سرمایه در گردش، گواهی اعتبار مولد طرح گام و امکان استفاده از تسهیلات بانکی با نرخ ۱۲ درصد از دیگر بند‌های این مصوبه است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار