کرونا هنوز کاملا مهار و کنترل نشده است

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه طرح فاصله گذاری هوشمند باید به طور کامل اجرایی شود، گفت: کرونا هنوز کاملا مهار و کنترل نشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد‌رضا محسنی، فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه تمامی مصوبات ملی، استانی و شهرستانی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا اجرایی شده است، گفت: بازاریان و اصناف در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و بخشداران، شهرداران، دهیاران و ناجا در در اجرای طرح قطع زنجیره ویروس کرونا پای کار بودند.

او افزود: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، تردد بین شهری مانعی ندارد، اما همچنان ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی به شهرستان فومن ممنوع است.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه کرونا هنوز مهار و کنترل نشده است، اظهار داشت: همه باید همچنان با جدیت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

محسنی با تاکید بر اینکه واحد‌های صنفی برای آغاز فعالیت‌ها و کسب مجوز باید در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند، گفت: اتاق اصناف شهرستان فومن اطلاع رسانی لازم در این خصوص را انجام دهد.

او با تاکید بر ادامه تعطیلی قهوه خانه ها، استخر‌ها و باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه تصریح کرد: ممکن است تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در ماه مبارک رمضان نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.