کمک ۲۱ میلیارد ریالی به علوم پزشکی برای مقابله با کرونا

برای مقابله با کرونا ویروس، ۲۱ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری کمک شد.

کمک ۲۱ میلیارد ریالی به علوم پزشکی برای مقابله با کرونابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون شرکت‌ها و نهادها، خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد استان در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بیش از ۲۱ میلیارد ریال کمک کردند.

او افزود: در روز‌های اخیر نیز کمک‌های بسیاری از سوی سایر نهاد‌های خیریه، سپاه و بسیج استان و گروه‌های مردمی شده که هنوز مبلغ ریالی آن جمع‌بندی نشده است.

شیرانی اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، شرکت‌ها و نهاد‌ها بیش از ۱۲ میلیارد ریال، مؤسسات خیریه بیش از شش میلیارد ریال، سازمان‌های مردم نهاد حدود دو میلیارد ریال، گروه‌های داوطلب ۱۶۰ میلیون ریال و خیرین مردمی نیز حدود یک میلیارد ریال مجموعه بهداشت و درمان استان کمک کردند.

او ادامه داد: این مبالغ در قالب کمک‌های خانه مشارکت سلامت، انجمن و کانون‌های سلامت‌محور در زمینه تهیه اقلام مصرفی شامل ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده، دستکش، مواد شوینده، گان جراحی، عینک و لوازم حفاظت فردی برای کادر درمانی بوده است.

شیرانی گفت: تأمین دستگاه اکسیژن‌ساز و تب‌سنج لیزری، بسته‌های معیشتی و غذایی، پک کامل بهداشتی، پرداخت وام به خانواده‌های بی بضاعت در راستای مقابله با کرونا از دیگر کمک‌های سازمان‌ها و خیریه‌ها بود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار