پنهانکاری رژیم صهیونیستی در انتشار آمار مبتلایان به کرونا در قدس اشغالی

رژیم صهیونیستی درباره آمار مبتلایان به ویروس کرونا در بخش شرقی قدس اشغالی پنهانکاری می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزیر امور قدس فلسطین اعلام کرد اسرائیل به عمد در مورد آمار دقیق تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شرق قدس اشغالی پنهان کاری می‌کند.

بر اساس نقشه وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، به نظر می‌رسد بخش شرقی شهر قدس خالی از هرگونه ابتلا به ویروس کرونا است. اما مراکز غیردولتی شهر قدس و شاهدان عینی وجود ده‌ها مورد ابتلا به این ویروس در قدس اشغالی را تایید می‌کنند.

وزارت بهداشت فلسطین هیچ گونه اختیاراتی در شرق قدس اشغالی ندارد و ارایه هرگونه اطلاعات در مورد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا فقط در اختیار وزارت بهداشت اسرائیل است.

فادی الهدمی، وزیر امور قدس فلسطین اعلام کرد وزارت بهداشت اسرائیل به دلایل به ظاهر سیاسی آمار دقیق تعداد مبتلایان به کرونا در بخش شرق قدس اشغالی را افشا نمی‌کند.

الهدمی به خبرگزاری آناتولی گفت: این پنهان کاری به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کمک نمی‌کند، اما وزارت بهداشت اسرائیل به عمد از ارایه اطلاعات به شهروندان و کادر پزشکی فلسطین در شهر قدس خودداری می‌کند.

او خاطرنشان کرد ما درباره تعداد مبتلایان به کرونا در قدس شرقی از خود شهروندان فلسطینی یا پزشکان شاغل در بیمارستان‌های این شهر اطلاعات می‌گیریم. افرادی که ابتلای خود به این ویروس را از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام می‌کنند، اما این اطلاعات صد درصد دقیق نیستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار