عضویت هنرمندان آبادان و خرمشهر در سامانه پروانه

نماینده صندوق اعتباری هنر در منطقه آزاد اروند گفت :عضویت و حضور فعالانه هنرمندان در سایت پروانه می‌تواند درآمد خوبی برای هنرمندان به دنبال داشته باشد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،لیلا یداله‌زاده نماینده صندوق اعتباری هنر در منطقه آزاد اروند ضمن دعوت از هنرمندان آبادان و خرمشهر برای عضویت در سامانه پروانه گفت :عضویت و حضور فعالانه هنرمندان در سایت پروانه می‌تواند درآمد خوبی برای هنرمندان به دنبال داشته باشد و اشتغال آنها را تضمین کند.

او ادامه داد:صندق اعتباری هنر با برنامه‌ریزی و طراحی اپلیکیشن پروانه فضای مناسبی را برای ایجاد اشتغال پایدار از طریق فضای مجازی برای هنرمندان طراحی و ایجاد نموده است که هنرمندان شهرستان‌های آبادان و خرمشهر می‌توانند از این برنامه استفاده و فعالیت‌های خود را جهت درآمدزایی عرضه نمایند.

نماینده صندوق اعتباری هنر در منطقه آزاد اروند افزود :سامانه پروانه با هدف عمومی سازی دسترسی به آثار فرهنگی و هنری و با مزیت دسترسی مستقیم به هنرمند و آثار وی، با ایجاد بستری برای کشف استعداد میان هنرمندان و صنایع دستی و اشتغال‌زایی شکل گرفته است.

یداله‌زاده گفت:اپلیکیشن پروانه درصدد ایجاد مسیری است تا از زبان هنرمندان این مرز و بوم، راوی هنر و زندگی هنریشان برای مخاطبان باشد و هنرمندان با استعداد و نوظهور را یاری نماید تا با مخاطبان آثارشان بیشتر آشنا شده و روایت و تجربه آنها از مسیر هنر را به گوش همگان برسد و هنرمندان تجارب خود را به روز نگاه دارند و آثار خود را در فضایی ساختار یافته و مناسب عرضه و به فروش برسانند.

 

نماینده صندوق اعتباری هنر در منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه کلیه هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر می توانند با حضور در سایت پروانه به نشانی https://iparvaneh.com/pwa ثبت نام نمایند، افزود:هنرمندان پس از ثبت نام و جهت تائید نهایی و استفاده از مزایایی این سامانه ، به امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان  مراجعه نمایند.

 ۶ گروه نمایش تئاتر در شهرستان آبادان فعا لو ۶۰ بازیگر به صورت حرفه ای و نیمه حرفه ای دراین گروه ها به فعالیت هنری مشغول هستند.

۲ سالن نمایش نیز در شهرستان آبادان وجود دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.