ماجرای صدور قبض‌های گران قیمت آب در بوشهر چیست؟

چند روزی است شرکت آب و فاضلاب بوشهر با ارسال قبض‌هایی با مبالغ بالا، مشترکان را متعجب کرده است. مبالغی که گاه ۱۰ برابر قبض دوره‌های گذشته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  در چند روز اخیر پیامک قبض‌های آب با مبالغ عجیب برای مشترکان استان بوشهر فرستاده شده است.

مبلغ این قبض‌ها با دوره‌های گذشته بسیار تفاوت دارد و گاهی ۱۰ برابر قبض‌های پیشین است.

حالا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما، گفته است، پیش از شیوع ویروس کرونا ماموران به در منازل می‌رفتند و کنتور‌ها را می‎خواندند، اما باشیوع این ویروس امکان حضور ماموران در منازل وجود نداشت و به همین علت قبض به صورت علی الحساب و بر پایه میانگین پارسال صادر شده است.

عبدالحمید حمزه پور افزود: مشترکانی که تمایل دارند می‌توانند این قبوض را پرداخت کنند و در صورت پرداخت نشدن نیز هیچ گونه بدهی برای مشترکان منظور نمی‌شود.

او ادامه داد: زمانی که کرونا مهار شد ماموران با قرائت کنتور‌ها قبض واقعی را اعلام می‌کنند و درصورتی که مشترک بیش از مبلغ واقعی، پرداخت کرده باشد برایش بستانکاری منظور می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر  بیان کرد:  مشترکان برای اطلاع از مبلغ واقعی قبوض خود می‌توانند،  رقم کنتور
*شماره پرونده *۳ را به شماره ۳۰۰۰۷۷۱۵۲۲ بفرستند.

حمزه پور با اشاره به افزایش یک و نیم برابری مصرف آب در استان بوشهر پس از شیوع کرونا، از مردم خواست با شیوه‌های صحیح و مصرف بهینه به مدیریت مصرف آب کمک کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۰۳:۲۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
دولت بدبخت تر از مردم استان بوشهر جايي ديگه سراغ نداره
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۰۳:۲۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
ای بابا پول زیاد میخوان بگیرن