پاری سن ژرمن قهرمان لیگ هندبال فرانسه شد

سازمان لیگ هندبال فرانسه پایان رقابت‌های این فصل لیگ دسته برتر این کشور را اعلام و پاری سن ژرمن را به عنوان قهرمان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان لیگ هندبال فرانسه امروز (سه شنبه) فصل جاری رقابت‌های دسته برتر را به دلیل بحران کووید ۱۹ پایان یافته اعلام کرد و پاری سن ژرمن را که در رتبه اول جدول رده بندی قرار داشت به عنوان قهرمان این دوره معرفی کرد.

کمیته برگزاری لیگ ۸ روز آخر این مسابقات را که از روز ۱۳ مارس به طور کامل یا بخشی از آن به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، لغو اعلام کرد.

در نتیجه این نهاد تصمیم گرفت عنوان قهرمانی این فصل را به PSG که در آن زمان صدرنشین جدول رده بندی بود، بدهد و علاوه بر این، پاریسی‌ها در رقابت‌های بعدی لیگ قهرمانان اروپا، نماینده فرانسه خواهند بود.

پاری سن ژرمن قهرمان فرانسه اعلام شد

به این ترتیب این تیم به رهبری رائول گونزلیس اسپانیایی، دومین عنوان قهرمانی پیاپی را به ویترین افتخاراتش افزود.

تا زمان تعطیلی لیگ، پاری سن ژرمن هیچ بازی‌ای را نباخته بود و اختلاف ۶ امتیازی با تیم دوم جدول داشت. با رعایت همین معیار‌ها، نانت، نیس، مونت پلیه و تولوز در لیگ هندبال اروپا به رقابت خواهند پرداخت.

این تصمیم پس از آن صادر شد که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه هرگونه رویداد عمومی را قبل از نیمه ماه ژوئیه ممنوع کرد. باشگاه‌های هندبال فرانسه معتقدند که لیگ بدون تماشاگر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

از دیگر تصمیمات سازمان این است که هیچ تیمی به لیگ دسته دوم سقوط نکند و ۲ تیم از دسته پایین به لیگ دسته اول صعود کنند، بنابراین در فصل بعد ۱۶ تیم در لیگ دسته برتر حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:

 مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

برخورداری: سوء تفاهم ها تا حدودی برطرف شده است/ الله کرم نقش زیادی در صحبت ها داشت / تا به اینجای کار آن طور که باید و شاید حمایت صورت نگرفته است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
REZA
۱۶:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام به همه من تیمم پاریسن ژرمن است و نظر من از این بازی بازی خوبی بود داشتند پاریس اختلاف می نداشتند ولی درباره بان حریف توپ راننده بار گرف ومن خیلی ناراحت می شدم و اختلاف کم میشد اختلاف تادو رسید ولی بعد پاریس اختلافو به ۳ رسیدن وبوردند پاریس۳۳ فلنسبورگ۳۰ برده شد
آخرین اخبار