روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان‌های شمال غربی/ تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ برای قدم زدن در خیابان‌ها نیست

معان کل وزارت بهداشت گفت: در استان های شمال غربی روند نزولی قابل توجهی در ابتلا به کرونا دیده نشده و روند ابتلا افزایشی است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه امروز برای مردم حامل دو خبر هستم، گفت: یکی از این خبر‌ها خوب و دیگری بد محسوب می‌شود. خبر خوب این است که امروز بعد از حدود یک ماه نرخ فوت شدگان ما بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دو رقمی شده و به زیر ۱۰۰ نفر رسیده که این خبر خوبی است و امیدواریم این روند کاهش در موارد فوت ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه در استان های شمال غربی مثل اردبیل و آذربایجان غربی و شرقی هنوز روند نزولی قابل توجهی در تعداد مبتلایان دیده نشده و هنوز بعضا روند ابتلا به بیماری افزایشی است.

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه بیمارستان های ما کاملا آماده هستند، تاکید کرد: روش اصلی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی و کاهش ابتلا است و من از مردم می خواهم به شعار در خانه بمانیم وفادار بمانند و به آن عمل کنند. ما خبرهایی داریم مبنی بر اینکه در برخی از استانها که از 23 فروردین منع تردد برداشته شده ترددهای غیرضروری افزایش پیدا کرده است و این یک اتفاق بد محسوب می شود.

معاون وزیر بهداشت گفت: تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای تفریح و مسافرت و قدم زدن در کوچه و خیابان نیست بلکه برای آن است که همه در خانه بمانیم و به از بین رفتن این ویروس منحوس کمک کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
من در ارومیه زندگی میکنم مردم اینجا اصلا رعایت نمیکنن تو رو خدا یه ذره سخت گیری کنین من الان از 2اسفند تو خونه خودم وخانوادم قرنطینه هستیم ولی مردم اصلا رعایت نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
عده زیادی از مردم هم مهمانی میگیرند لطفا جلوگیری کنید
آخرین اخبار