برگزاری رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: رزمایش همت جوانانه-کمک مومنانه با مشارکت سازمانهای مردم نهاد و جامعه ورزش در کرمانشاه برگزار می شود

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:رزمایش همت جوانانه-کمک مومنانه با مشارکت سازمانهای مردم نهاد و جامعه ورزش در کرمانشاه برگزار می شود.

او  در پی بیانات اخیر مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی وکمک مومنانه به نیازمندان از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان اعلام کرد:تلاش خواهیم کرد دراین رزمایش اقدامی موثر در کمک به نیازمندان و عملیاتی نمودن محورهای گام دوم انقلاب بر مبنای منویات مقام معظم رهبری انجام دهیم.

صابر رحیمی ضمن دعوت از جامعه ورزش و جوانان استان کرمانشاه برای همکاری در این رزمایش از کلیه اقداماتی که بصورت خودجوش و قبل از شکل گیری این پویش توسط سمن ها و ورزشکاران استان شکل گرفته بود قدردانی کرد.

او با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان تاکید کرد: حوزه معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری معاونت ورزش و سایر بخش ها از جمله هیئت های و ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد طی روز های آتی فعالیت های خود را در راستای تهیه و توزیع سبد کالا و ملزومات بهداشتی و توزیع آن در بین نیازمندان انجام خواهد داد.

رحیمی اظهار امیدواری کرد: با مشارکت وسیع مردمی و بهره مندی ازقابلیت بالای سازمان های مردم نهاد و همچنین ورزشکاران مطرح استان در این کار خدا پسندانه شاهد مشارکت جدی خانواده ورزش و جوانان استان کرمانشاه باشیم.

شایان ذکر است؛آموزش رایگان مهارت، پرداخت تسهیلات کم بهره، توزیع سبد غذایی و بهداشتی، تهیه کتب درسی و لوازم خانگی برای این قشر و برنامه های خلاقانه با همکاری و مشارکت جوانان در ذیل این رزمایش، اقدامی موثر در کمک به نیازمندان و عملیاتی نمودن محورهای گام دوم انقلاب بر مبنای منویات مقام معظم رهبری به خصوص در محورهای معنویت و اخلاق، اقتصاد، سبک زندگی، عدالت و مبارزه با فساد خواهد بود.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار