همایش طلاب و روحانیون جهادگر در گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان : عرصه کمک به بیماران کرونایی عرصه جهاد در راه خداست.

   به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله فلاحتی ، نماینده ولی فقیه در گیلان همایش طلاب و روحانیان جهادگر گیلان گفت : عرصه جهاد فقط میدان جنگ نیست و نبرد در عرصه های گوناگون همچون حوادث غیرمترقبه و همین بیماری کرونا هم عرصه ای جهادی است.

نماینده ولی فقیه در همایش طلاب و روحانیان جهادگر گیلان ، در حوزه علمیه امیرالمومنین رشت با اشاره به اینکه مومنان و مجاهدان به چیزی جز توجهات خداوند دل نبسته اند ، گفت : طلاب و روحانیانی که در این عرصه کار جهادی کرده اند چیزی جز رضای خدا را در نظر نگرفته اند.

آیت الله فلاحتی بر حفظ و تداوم این انسجام و همدلی بین طلاب ، به ویژه جوانان ، افزود : میدان مبارزه در عرصه های مختلفی باز و آماده است که می توان از ظرفیت این جمع و انسجام آن به بهترین نحو استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری،مدیر حوزه های علمیه گیلان هم در حاشیه این همایش گفت : همایش طلاب و روحانیان گیلان با دو هدف آغاز به کار ایستگاه سلامت و معنویت و برپایی رزمایش مواسات و همدلی برگزار شد.

او افزود : در ایستگاه سلامت که در سطح شهرهای مختلف استان برپا می شود ، طلاب و روحانیان چهره به چهره و حضوری پاسخگوی سوالات مردم خواهند بود و در حوزه های گوناگون به آنان مشاوره می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری: رزمایش مواسات و همدلی نیز درراستای فرمایش رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان آغاز به کار کرده تا به افراد و خانواده هایی که بر اثر شرایط شیوع بیماری کرونا از نظر اقتصادی آسیب دیده و به مشکلاتی دچار شده اند ، کمک رسانی شود.  

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.