کمک ۷ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای مقابله با کرونا در هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۷ میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با کرونا و پرداخت کمک هزینه معیشتی به اقشار کم درآمد و آسیب دیده در هرمزگان اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۷ میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با کرونا و پرداخت کمک هزینه معیشتی به اقشار کم درآمد و آسیب دیده در هرمزگان اختصاص داد.

همتی افزود: ۵ میلیارد تومان از این اعتبار توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش وابسته به بنیاد مستضعفان براى کمک به مقابله با کرونا در استان اختصاص یافت.

او گفت: همچنین مبلغ ۲ میلیارد تومان نیز از سوی این بنیاد به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان به منظور پرداخت کمک معیشتی به نیازمندان و اقشار کم درآمد و آسیب دیده از شیوع کرونا به ویژه در جزایر هرمز، لارک، قشم، هنگام و شهرستان‌های جاسک و بشاگرد اختصاص یافته است.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین بنیاد مستضعفان در قالب طرح حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا به فعالان و کارکنان در سه هزار و ۱۵۰ شناور سبک گردشگری دریایی در استان هرمزگان، کمک هزینه معیشتی اختصاص داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.